4 sfaturi de slabit de la un expert in fitness. Schimbarile care te vor ajuta sa ajungi la silueta ideala

Experta in fitness si in nutritie, Jenna Wolfe, autoare a unei carti cu sfaturi pentru slabit, ne ofera 5 sfaturi pentru a scapa de kilogramele in plus care ne deranjeaza atat de tare. Nu este nimic complicat, insa important este sa ne tinem de...program :)
4 sfaturi de slabit de la un expert in fitness. Schimbarile care te vor ajuta sa ajungi la silueta ideala

1. Bea un pahar de apa in momentul in care te trezesti din somn dimineata. Experta in fitness spune ca apa este cheia in orice dieta, asa ca trebuie sa ne mentinem hidratati. Faptul ca o bei pe somacul gol dimineata iti pune metabolismul in miscare. De asemenea, te ajuta sa iti mentii poftele alimentare sub control. De ce e important sa bei dimineata? Pentru ca peste noapte te deshidratezi. Incearca sa bei apa pe tot parcursul zilei si vei vedea ca vei consuma mai putine calorii.

2. Nu te grabi cand mananci, mesteca bine mancarea. Daca iei masa in graba, ajungi sa mananci mai mult decat ai nevoie: grabindu-te, informatia ca ai mancat nu ajunge in timp util la creier, care iti trimite semnale ca inca iti este foame.  Mesteca indelung, macar de 20-30 de ori pe inghititura.

3. Nu mai manca carbohidrati dupa 6 seara. Deci adio paste, paine, orez si zahar. Mananca proteine si legume. Vei vedea ca rezultatul acestei schimbari din viata ta va aparea si pe cantar.

4. Mananca "cu cap" inainte si dupa ce faci sport. E important sa nu te duci flamanda la sala, dar nici cu burta plina. O mica gustare - un fruct sau niste cereale - e suficienta. La 30 de minute dupa sport, poti consuma niste proteine, de exemplu humus, branza, pui, cartof copt sau curcan.

Atacul armat din Munchen. David Ali Sonboly si-a cumparat arma de pe "deep web" si a pregatit masacrul timp de un an
Recomandari