5 greseli pe care le faci cand esti la dieta. Afla care sunt si evita-le

Daca nu in fiecare luna, o data la doua luni, cu siguranta iti propui sa incepi o dieta, nu-i asa? Dar parca oricat ai numara caloriile sau oricat ai taia grasimile de pe lista alimentelor pe care le consumi, kilogramele in plus tot nu dispar. De ce? Probabil pentru ca faci si tu cele mai comune greseli pe care le fac femeile atunci cand tin o dieta. Uite care sunt acestea:  
5 greseli pe care le faci cand esti la dieta. Afla care sunt si evita-le

1.    Calculul matematic
Doar pentru ca pe eticheta scrie „light” sau „fara grasimi”, nu inseamna ca produsul nu are calorii. Analizeaza cu atentie eticheta si uita-te in special la numarul de calorii/ portie. Daca mananci un pachet intreg de biscuiti, sa nu ai impresia ca ai consumat doar numarul de calorii inscris pe ambalaj, pentru ca de obicei raportarile se fac la suta de grame. In plus, nu uita ca si bauturile contin calorii. Ai grija sa nu le sari de la numaratoare!

2.    Nu te grabi sa mananci tot din farfurie

Probabil ca iti amintesti de certurile pe care le aveai cu parintii cand erai mica, daca nu terminat de mancat tot ce era in farfurie! Acum ai scapat de aceasta regula. E chiar indicat sa mai lasi cateva resturi. Cand ai in fata o portie de mancare care miroase si arata delicios, ochii tai pot deveni mai mari decat stomacul. Da, se intampla frecvent sa mananci mai mult decat e necesar, doar pentru ca ti-e pofta.

Acest lucru se intampla in special cand mananci la restaurant, pentru ca te ghidezi dupa ideea „am platit pentru aceasta portie, asa ca trebuie sa o mananc pe toata”. Nimic mai gresit! Unele restaurante servesc portii mai mare decat iti prepari tu acasa, asa ca nu te grabi sa mananci tot ce ai in farfurie.

3.    Bufetul suedez
Bufetul suedez nu inseamna ca trebuie sa mananci tot! Stiu ca este tentant sa vezi toate bunatatile acolo, dar abtine-te! Aminteste-ti ca esti la dieta, iar ca regula, tine minte ca moderatia este cheia succesului.

Nu trebuie sa stai intr-un colt si sa-i privesti pe ceilalti cum mananca. Trebuie doar sa alegi preparatele sanatoase si mai ales, portiile mici. Daca iti e pofta de un dulce sau de un aliment bogat in grasimi, rezuma-te doar a la gusta putin. Nu iti umple farfuria!

4.    Tentatia fast food-ului
Intotdeauna va fi o zi cand nu vei avea timp sa gatesti, dar asta nu inseamna ca trebuie sa mananci in graba un hamburger si o portie de cartofi prajiti. Daca intri intr-un fast food, alege o salata.

Are putin pui prajit, care sa-ti satisfaca portia de fast food, dar macar il combini cu salata si nu cu cartofi prajiti. Iar in cazul bauturii, nici macar nu te gandi sa alegi sucurile acidulate. Aminteste-ti ca esti la dieta si bea apa plata.

5.    Salatele – bune sau nu?
Daca esti la dieta si mananci salate, ai impresia ca trebuie sa slabesti instantaneu. Dar de multe ori, adaugi pe langa legume si putina carne si niste crutoane si un strop de branza... Iar despre dressing, sa nu mai vorbim! Concluzia? Mai bine mananca un pranz copios decat sa te minti cu o astfel de salata!

FULLSCREEN
5 greseli pe care le faci cand esti la dieta  
  • /
DoiOp.com/MLRo@yahoo.com (2013-07-28 03:25:33)
DoiOp.com/MLRo | | | Te crezi bun(a) la fotbal ? Crezi ca esti capabil(a) sa castigi o Cupa Champions League reala jucand gratuit impotriva celor mai buni manageri de fotbal din lume ? DoiOp.com/MLRo (Pentru a accesa Link-ul incearca urmatorii pasi: Selecteaza link-ul, Copiaza-l, da paste sus la bara de navigare si Enter) Manager de Fotbal AICI: DoiOp.com/MLRo
Cristiana (2013-04-10 19:58:14)
Pentru orice paste puteti face un nemaipomenit sos de post, O alternativa pentru a manca bine si pentru a respecta zilele de post sunt pastele cu ciuperci. Acest tip de paste sunt o mancare satioasa si hranitoare. In plus, sunt usor de preparat. Ingrediente necesare - 1 punga de paste penne, fara ou - 500 g de ciuperci - 2 cepe mici - 2-3 catei de usturoi - 1 cutie pasta de tomate - 1 legatura de patrunjel verde - 1 lingura cu busuioc uscat - sare, piper dupa gust - ulei Timp de pregatire: 25-30 de minute Timp de gatire: 30-35 de minute Timp total: aproximativ 65 de minute Dificultate reteta: redusa Cantitate: 4 portii Insa prefer sa merg la Quasi Pronti Bucuresti din Afi Cotroceni, deoarece dupa o zi grea de munca ma pot relaxa mancand pastele sau pizza preferata deoarece iti poti alege orice combinatie de ingrediente, Multumesc si spor la bun gust !
simona (2011-02-10 04:41:04)
corect!
Viceguvernatorul BNR Bogdan Olteanu, plasat in arest la domiciliu. Avocat: "A primit cu bucurie vestea"
Recomandari