5 lucruri pe care sa le faci inainte de culcare ca sa pierzi in greutate

E posibil sa pierzi in greutate in timpul somnului? Sigur ca da, metabolismul nostru este mereu in functiune, asa ca poti urma o stategie ca sa-l  pui in la treaba chiar si atunci cand dormi. Urmeaza pasii acestia si vei vedea rezultatele.
5 lucruri pe care sa le faci inainte de culcare ca sa pierzi in greutate

1. Ia cina in fiecare seara.

Cu  patru  ore inainte de a dormi e foarte important sa manaci. Trebuie sa fie ceva lejer, dar echilibrat. Nu este corect sa alegi doar o salata, la aceea ora e mai greu de digerat, spun specialisti. Cina corecta trebuie sa contina proteine, fibre, vitamine si, de ce nu, si ceva carbohidrati. De aceea e indicat ca seara sa mananci o supa sau peste.

2. Plimba-te cel putin o jumatate de ora pe seara!

Nu trebuie neaparat sa alergi, cauta doar sa tii activ metabolismul si sa te relaxezi. Iesi la o plimbare cu animalul de companie sau o prietena, elibereaza-te de tensiuni si de probleme. Stresul este inamicul siluetei.

3. Fa-ti o baie calda si relaxanta.

Beneficiile acestui ritual sunt acelea de a a-ti curatam corpul de toxine, de a-ti hrani pielea cu vitamine si minerale si de a-ti reactiva energia. Pune in cada de baie 100 g de bicarbonat de sodiu, 5 picaturi de ulei esential de lavanda,  100 de grame de sare de mare, o lingura de ghimbir dat prin razatoare si …rasfata-te!

4. Bea un ceai inaite de a dormi!

Exista o multitudine de ceaiuri naturale recomandate inainte de a dormi. Iata cateva exemple care te vor ajuta sa dormi mai bine si sa arzi calori.  

- Ceai de coacaze:  reduce nivelul de glucoza din sange si te ajuta sa te odihnesti adecvat.

- Ceai de oolong:  faimosul ceai oriental care este eficace in lupta cu kilogramele, are culoare albastra si un gust delicios.

- Ceai de petale de trandafiri. Este cel mai bun antioxidant, chiar mai bun decat ceaiul verde, ne ajuta in combaterea constipatiei, nu are cofeina, de aceea este indicat sa-l bem inainte de a dormi.

- Ceaiul de anason stelat. Daca il bem dupa cina ne ajuta sa digeram corect si sa avem un somn mai relaxat.   

     5 . Dormitorul trebuie sa fie aerisit, iar temperatura sa fie intre 20-24 de grade celsius.

Aleg asternuturi si perne comode si inchide toate dipozitivele elctronice din preajma pentru a evita sa te suprasoliciti din cauza undelor magnetice.

                

Călin Popescu Tăriceanu a anunţat că luni sesizează CCR în cazul Belina
Recomandari