Home Shopping Femei in CTRL Fashion Lifestyle Beauty Diet & Health How to Love & Sex Bloguri Gossip Video
marime text:

Ce sa mananci ca sa traiesti mult si bine!

Ai auzit de dieta pentru longevitate? Ei bine, ea exista, iar cercetatorii iti garanteaza ca daca te tii cu sfintenie de ea, poti avea o viata lunga!  
Ce sa mananci ca sa traiesti mult si bine!
In lume, sunt anumite popoare care traiesc peste medie. De exemplu, locuitorii din Okinawa, o insula din Pacific. Acestia au o medie de viata de 81 de ani, fata de 67, cat au restul popoarelor. De ce sunt oamenii acestia asa de norocosi? Pentru ca au o dieta care ii fereste de bolile de inima. Oamenii de stiinta au mers si le-au studiat stilul de viata si au aflat care este secretul lor. Iata ce trebui sa mananci ca sa ai o viata lunga si fara probleme de sanatate.
 
Fructe si legume din belsug!
 
Fructele si legumele contin fibre, minerale si vitamine. Pline de nutrienti, acestea au si un aport caloric destul de scazut. Studiile au demonstrat ca o dieta bogata in fructe si legume ajuta la mentinerea siluetei si protejeaza impotriva bolilor cardiovasculare.
 
Cereale integrale!
 
Ca si fructele si legumele, cerealele integrale au multi nutrienti si calorii destul de putine. Ovazul si orzul combat o gama destul de larga de boli. Intr-un studiu realizat de Universitatea din Texas s-a demonstrat ca oamenii care au o alimentatie bazata pe fructe si cereale au un risc mai scazut de a avea probleme cu inima decat cei care consuma carne si alte produse ce contin grasimi. Cerealele integrale sunt bune si pentru protectia impotriva diabetului.
 
Nuci/alune/migdale si alte produse din aceasta gama
 
Nu demult, acest gen de produse fusese scos de pe lista alimentelor sanatoase, pentru ca au continut mare de grasimi. Chiar au. Dar majoritatea grasimilor pe care le contin sunt nesaturate si protejeaza impotriva afectiunilor cardio-vasculare.
 
Ciocolata neagra
 
Da, ciocolata negra! Studiile arata ca hipertensiunea si bolile de inima sunt foarte rare printre locuitorii insulei San Blas pentru ca acestia mananca multa ciocolata! Ciocolata neagra contine o substanta numita polifenol, care previne hipertensiunea si asigura o mai buna flexibilitate a vaselor de sange. In cadrul unei cercetari, un grup de voluntari care sufereau de hipertensiune au fost pusi sa manance 100 de grame de ciocolata neagra zilnic. Dupa 15 zile, starea lor de sanatate s-a imbunatatit vizibil. 
Fii tot timpul in CTRL! Citeste Perfecte.ro direct de pe telefonul mobil, pe m.perfecte.ro
Scrie un comentariu



  • DoiCopani (2010-02-07 16:31:02)
    Pai da . Sint de acord. Daca ar arata asa toate as minca si eu zilnic ... Desi e un pic cam prea skinny pentru gustul meu
    raspunde »
  • georgy (2010-02-05 21:19:02)
    asa tin eo regim fix ca ea si ma mentine asa ca va dau sfat fetele facety asa:X:Xmoolta bafta
    raspunde »
 
 

 

 
arderi  boli  calorii  cancer  ceai verde  celulita  cirese  corp sexy  dieta  exercitii pentru brate  fitness  inghetata  mancare  metabolism  Mihaela Bilic  sanatate  sfaturi de dieta  slabit  somn  sport