Un studiu realizat pe 50.000 de oameni de catre cercetatorii de la Universitatea din Toronto arata ca, daca mananci in mod curent ciocolata, prezinti un risc cu 22% mai mic de a suferi un atac cerebreal, conform thetelegraph.co.uk.
„Sunt necesare insa mai multe cercetari pentru a determina daca ciocolata diminueaza intr-adevar riscul unui atat cerebra, sau daca oamenii sanatosi au pur si simplu mai multe sanse de a manca ciocolata”, a declarat Sarah Sahib, una dintre autoarele studiului.
Ciocolata iti este de folos si daca ai trecut deja printr-un astfel de episod neplacut. 50 de grame de ciocolata consumate saptamanal, iti micsoreaza riscul de mortalitate ca urmare a atacului cu 46 %.
Secretul ar putea consta in flavonoide, antioxidantii benefici continuti de ciocolata. Insa tot ce sare peste cantitatile nominalizate de cercetatori devine nociv, pentru ca ciocolata contine, de asemenea, si grasimi saturate.
| Numele dumneavoastra:* | |
| E-mailul dumneavoastra:* | |
| Numele prietenului dumneavoastra:* | |
| E-mailul prietenului dumneavoastra:* | |
