Joburi cool: "O nunta bine organizata se vede in ochii miresei"


Daca reusesti sa-ti organizezi singura nunta si reusesti sa faci o treaba buna fara sa te stresezi, inseamna ca ai un talent rar si ar fi pacat sa-l irosesti! Cam asa s-a gandit Corina Mihai acum 2 ani, dupa ce nunta ei in stil hippie a fost un succes si, dupa inca un an de premeditare, a lansat o firma de organizat evenimente. 


Clientul are intotdeauna dreptate… chiar si cand isi doreste pantofii tai!
“Suna alarma telefonului la ora 8.00. Deschid un ochi usor iritata, dar rasufland usurata pentru ca am constatat ca este al sotului meu. Imi zic “treaba lui, e ceasul lui, programul lui, nu are decat sa se trezeasca si la 4.00 daca asta vrea”, dupa care adorm la loc.” Cam asa incepe ziua de 25 de ore a Corinei. Din pacate insa, ceasul care suna era al ei si dupa 5 minute, cand ceasul suna din nou, isi da si ea seama de asta.

Dupa un mic-dejun preparat in viteza, singura masa pe care o poate lua impreuna cu sotul ei, pleaca de acasa incarcata: poseta, geanta de laptop, geanta cu echipament sportiv pentru sala. Intreaga zi e o cursa contra cronometru.

Pana sa ajunga la birou, deja telefonul i-a sunat de zeci de ori si a rezolvat o multime de probleme: unde sunt funditele, cat costa scaunele, de ce nu se asorteaza servetelele, unde sunt porumbeii albi… Cand ajunge la biroul ei cochet dintr-un office building din zona Dorobanti si se asaza in scaunul ei de rachita care a decretat ca este “biroul ei de vara”, incep intalnirile. Intr-un alt birou, undeva in Bucuresti, viitoarea mireasa isi vede de lucru ca de obicei, la serviciu, linistita stiind ca totul este pe maini bune!

“Mireasa chiar vrea de multe ori sa o ajutam sa isi cumpere rochie sau pantofi, insa noi doar sugeram mai multe variante. Suntem in postura de “consilieri” si putem da anumite sfaturi astfel incat rochia sa se potriveasca cu stilul evenimentului, pantofii sa nu fie cei care strica petrecerea miresei sau accesoriile sa se potriveasca cu buchetul de flori. Am fost chiar si la probe de machiaj sau coafor. S-a intamplat la un moment dat ca o mireasa sa ma lase fara pantofii mei nou-nouti, nepurtati, dar care se potriveau cu rochia ei. “, poveste Corina . Pana la urma, asta isi doreste clientul sa auda cand apeleaza la o firma de organizat evenimente: totul este posibil. Locatia, decoratiunile, fotografii, muzica, chiar si destinatia pentru luna de miere pot fi lasate pe mana ei.

Avantajul de a fi femeie
Daca de obicei femeile se plang ca este greu sa fie luate in serios in mediul business, se pare ca organizarea de evenimente este o nisa in care barbatii pot fi discriminati! “Nu mai este un dezavantaj sa fi femeie in mediul business, cel putin nu in acest business. Poate doar daca lasi ca asta sa fie un dezavantaj. In cazul organizarii de evenimente, nefiind un domeniu foarte tehnic, este clar un avantaj iar oamenii au mai degraba incredere ca detaliile sunt puse mai bine in scena de o femeie.”, spune femeia de afaceri.

Office sau cool?
Ca sa arate ca este femeia care poti conta: serioasa, dar simpatica, ferma, dar amuzanta, Corina adopta un stil vestimentar relaxat. Brandurile preferate sunt Moschino, Missoni, Chanel. “Ma imbrac si ma machez in functie de dispozitia mea, nu neaparat cu scopul de a transmite un mesaj”, spune ea, dar inevitabil prima impresie influenteaza un potential client. Iar despre ea, la prima vedere, poti spune ca are curaj si ambitie. Mai ales cand o vezi in geaca de piele, coboarand de pe motocicleta.

Se vede ca ii place sa-si testeze limitele. Si asta se reflecta si in munca ei.
“O companie isi propune sa proiecteze numele companiei pe luna. Uite, un astfel de eveniment mi-ar place sa promovez si sa organizez. Sau o nunta la care declaratia de dragoste sa fie proiectata pe luna. Nu ar fi frumos?”, se intreaba ea. Ar fi foarte frumos, raspundem noi.

Corina Mihai detine firma de organizat evenimente Yes Events

  • Joburi cool: O nunta bine organizata se vede in ochii miresei

related posts

Modifică setările cookies