Dieta cu care prietena mea a slabit 12 kilograme in 13 saptamani

Eu am fost foarte impresionata de rezultatele pe care o prietena a mea le-a obtinut in urma unei diete. A tinut un regim timp de 13 saptamani si avea scris ce trebuie sa manance in fiecare zi.
Dieta cu care prietena mea a slabit 12 kilograme in 13 saptamani

Sincer, mi-era aproape imposibil sa scriu ce sa mananci in fiecare zi, timp de 13 saptamani, mi-ar fi luat o gramada de timp, asa ca am facut rost de varianta simplificata a regimului, pe 4 saptamani. Daca nu slabiti suficient, o luati de la capat sau de la saptamana a doua. Eu nu zic ca merge in cazul tuturor persoanelor, insa prietena mea mi-a spus ca l-a mai tinut si o colega de-a ei care a slabit la fel de mult.

Mi s-a parut interesant pentru ca este destul de variat si la anumite alimente ai voie cantitati nelimitate. M-am gandit ca poate unora le-ar fi de folos. Daca reusiti sa slabiti cu el, dati de veste :)


Saptamana 1
Legume crude + lactate (grasime pana la 7%)
Legume: conopida, broccoli, ardei gras, rosii, salata verde, ciuperci, varza, castraveti, ridichi, gulii, andive, orice legume se poate manca cruda
Lactate: branza dietetica, iaurt, sana, iaurt+branza dietetica+sare+marar/menta           

Legume crude si lactate – cat vrei, cand vrei!

Atentie: in primele 4 zile nu ai voie: rosii, iaurt de baut
Dupa primele 4 zile ai voie: rosii, iaurt de baut, lapte batut, orice bautura light carbogazoasa.

Saptamana 2
Legume crude + carne slaba
Carne: de pui, vita, curcan, porc slab, peste, ficatei pasare,mezeluri(file, pastrama de pui, file de pui afumat, sunca cat mai slaba, fara slanina. Nu ai voie crenvursti). File de peste din conserva, dar fara ulei.
carnea doar fiarta, la gratar sau la cuptor. Fara pielita, fara ulei. Condimente cate vrei
Nu ai voie: lamaie, otet
Trebuie sa mananci 2 linguri de ulei de masline/zi

Saptamana 3
Legume crude + lactate (grasime pana la 7%) + 150gr. carne

Saptamana 4
Legume crude + fructe

Fructe: pomello, mere, pere, caise, piersici, in general fructe autohtone.
Nu ai voie citrice, cu exceptia pomello.
Regula pt aceasta saptamana: se alege un tip de fruct si din acel tip se mananca toata ziua cat vrei, cand vrei.

Reguli generale:

Nu ai voie: lamaie, otet
Trebuie sa mananci 2 linguri de ulei de masline/zi
De baut: cafea/ ceai (cu zaharina), orice bautura light carbogazoasa, apa multa.
Strict interzise: alcool, dulciuri, fainoase

 

Cata Bubu (2016-06-04 21:26:34)
Imi doresc atat de mult sa slabesc pt mn dar m-am ingrasat prea mul am 70%de Kg si incerc sa mananc legume,fructe, iaurt de baut Activia,iaurt Activia, si beau apa plata si nu beau sucuri colorata pt ca se ingrasa mai bn 15 zile sau 3saptamani sa beau fara sucuri,dulciuri,ulei,unt, înghețată, paine,painea se ingrasa foarte mult daca mananci 3,5,10-paine se ingrasa si nu e bn,ce pot sa fac sa ma slabesc ca sa ma placa un baiat de varsta mea de 14ani.
Gabi (2016-05-28 09:04:18)
Buna,fetelor..!! Am ținut dieta asta (doar 2 luni din cele trei) ,cu ambiție și răbdare am slăbit frumos vreo 13 kg..!! Evident , după asta am pus la loc vreo 5 kg..nesupraveghindu mi alimentația..!! De ***înd am vrut s o reiau , am fost corectă 2 săptămâni dar m am constipat groaznic și am oprit o ..!! Nu înțeleg ce s a petrecut în organismul meu..!! Fac o precizare , însă.. Primele 4 zile de start nu ai voie iaurt sau lapte bătut.. Sunt zilele in care se produce alcalinizarea organismului.. Va doresc succes.. Sunt hotărâtă s o repet , cu niște ceaiuri, ceva laxative în plus..!!
Amalia (2016-05-05 09:19:25)
Ma intereseaza toata dieta .Poate cineva sa mi o trimita. Multumesc mult.
Madalina (2016-03-21 13:55:31)
Am intrat in saptamana 11 si am slabit 15kg. Recunosc ca fac gimnastica martea si joia, iar ultima masa este 16.30 . Ma intereseaza daca cineva a tinut aceasta dieta mult timp, deoarece vreau sa o reincep si eram curioasa daca mai are inca efect. Dieta se gaseste pe net intr-o gramada de variante, iar la final este si dieta de mentinere. Succes celor care au inceput-o.
Flori (2016-02-14 13:58:47)
Dupa dieta, ce faci ca sa mentii rezultatul?
Andreea (2016-01-06 15:30:06)
Mananca Sanatos DIETA ROSU_GALBEN_VERDE (cu aceasta dieta eu am slabit 8 kg intr-o luna) SAPTAMANA 1 (4+3 zile) Yellow 1 Primele 4 zile: Urmatoarele produse pot fi consumate fara limite la orice ora: • Branzeturi: pana la 7% grasime ( branza de vaci slaba, branza cottage simpla/cu legume, branzica de casa, branza de tip fagaras, perle de branza, branza alba) si lapte batut • Lista urmatoare contine singurele legume pe care aveti voie sa le consumati in cantitati nelimitate, numai in stare cruda, pe parcursul intregii diete. Exceptie fac dietele in care se permite si prepararea legumelor si/sau consumul altor legume suplimentare listei. Legume crude: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. NU : morcovi, mazare, fasole boabe, orez, porumb, sfecla, masline Nu se vor consuma rosii in primele 4 zile. In plus, sunt permise urmatoarele alimente in cantitati limitate: • oua /zi: 1 – 2 – 1 – 2 – 1 – 2 … • 200 g fructe zilnic: in primele 4 zile mere dulci Golden Delicious • 3 lingurite de ulei pe zi obligatoriu. Nu conteaza felul uleiului, toate uleiurile sunt permise, dar nu e voie prajit sau gatit, ci folosit numai pentru prepararea salatelor • ½ pahar de lapte pe zi, daca sunteti in prima saptamana de dieta. Obligatoriu se beau multe lichide: minimum 12 pahare pe zi. Este recomandat sa consumati 20 de pahare zilnic. Se poate bea: apa plata, ceai, cafea. Dupa primele 4 zile puteti adauga apa carbogazoasa si racoritoare dietetice (fara zahar/light) pe baza de zaharina sau aspartam de tip Coca Cola light, Pepsi Max, SevenUp light, Redbull light. Sunt interzise sucurile naturale de fructe fara zahar. Este interzis alcoolul pe toata perioada dietei. Dupa primele 4 zile pana la sfarsitul primei saptamani, apar urmatoarele modificari: sunt permise rosiile, alimentele acre: otet, lamaie, orice iaurt pana la 7% grasime dar numai iaurturi simple (fara fructe sau alte suplimente) si 200 g din orice fruct (in locul merelor) cu exceptia fructelor tropicale: ananas, mango, banane si struguri. Nu sunt permise fructele uscate, conservate sau gatite. Se pot consuma: guma de mestecat sau bomboane (tip Orbit) fara zahar. Sunt interzise: • Orice aliment acru in primele 4 zile • Ulei prajit si legume gatite (inclusiv fierte) • Zaharul si mierea; se vor folosi indulcitorii artificiali • Sucurile naturale de fructe, chiar si fara zahar • Mustar, maioneza, ketchup • Carne, peste, paine SAPTAMANA a 2-a (7 zile) - Red 1 Micul dejun pana la ora 11: • 2 linguri branzeturi pana la 7% grasime • Iaurturi nelimitat • Legume crude din lista plus o jumatate de rosie • 1 ou fiert pauza 3 ore pana la urmatoarea masa Pot fi consumate la orice ora si nelimitat: • Carne fiarta sau gratar de porc, vita, pui, curcan, ficat, pipote, inima, muschi file, pastrama, frigarui, rotiserie, pui la ceaun. Atentie, carnea va fi fara grasime (inclusiv pielea de pe pui se va inlatura) ! • Legume crude: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. Se pot manca muraturi (cu sare sau otet daca nu au zahar sau miere). La salate se va folosi otet. Plus 3 lingurite de ulei. Nu sunt permise: • Lapte • Fructe (inclusiv lamai) • Prajirea carnii • Hamburger, cremwurst, salam, mititei • Legume gatite • Peste SAPTAMANA a 3-a (7 zile) - Yellow 2 Urmatoarele produse pot fi consumate fara limite la orice ora: • Branzeturi si iaurturi pana la 7% grasime • Legume crude din lista, inclusiv rosii, salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. • Apa, ceai, cafea, bauturi acidulate light In plus, sunt permise urmatoarele alimente in cantitati limitate: • 1 ou/zi fiert/teflon • 200 g fructe/zi cu exceptia fructelor tropicale: ananas, mango, banane, struguri, fructe uscate • 2 x 150 g peste proaspat fiert/gratar sau conservat in apa/ulei (scurs bine de ulei) sau 2 x 100 g carne de pui (fara piele), porc, vita sau 100 g pastrama zilnic • 1 castron supa de legume clara (vezi lista) • 1 cana de legume fierte in supa sau ca garnitura (vezi lista) sau o portie de legume coapte Atentie, nu se foloseste pasta/suc de tomate pentru gatit, ci rosii proaspete sau conservate (intregi, fara zahar) ! Nu se foloseste vegeta pentru gatit ! SAPTAMANA a 4-a (primele 4 zile) - Red 2 Micul dejun pana la ora 11: • 2 linguri branzeturi pana la 7% grasime • Iaurturi nelimitat • Legume crude nelimitate din lista plus o jumatate de rosie • 1 ou fiert Pot fi consumate la orice ora si nelimitat: • Peste (orice tip): fiert, gratar, afumat, conservat in suc propriu sau ulei. Atentie la sardele: se scurge bine uleiul ! • Legume crude: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. Se pot manca muraturi. La salate se va folosi otet. Nu sunt permise: • Lapte • Fructe (inclusiv lamai) • Prajirea pestelui • Legume gatite SAPTAMANA a 4-a (urmatoarele 3 zile) - Red 3 Zilnic se pot consuma: • Carne fiarta sau gratar de porc, vita, pui, curcan, ficat, pipote, inima, muschi file, pastrama, frigarui, rotiserie, pui la ceaun. Atentie, carnea va fi fara grasime (inclusiv pielea de pe pui se va inlatura) ! • Peste (orice tip): fiert, gratar, afumat, conservat in suc propriu sau ulei. • Legume crude: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. Se pot manca muraturi. Rosii max. 3/zi. Sare lamaie, otet, hrean, usturoi, saramura. In plus sunt permise: • 2 lingurite de ulei pe zi, otet Absolut interzise: • Lapte, iaurt, branza • Fructe (inclusiv lamai) • Legume gatite • Carne sau peste prajit SAPTAMANA a 5-a (7 zile) - Green 1 Micul dejun: • 1 felie paine sau 1 pesmet grau sau 2 pesmeti de orez • 2 linguri branzeturi (pana la 7% grasime) • Iaurturi • Salata de legume crude: rosii, salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. Pranz: • 2 x 150 g peste sau 100 g carne pui, vita sau 100 g pastrama • Legume crude si gatite (fierte, coapte) din lista – supa de legume, ghiveci, varza + rosii, sufleu Cina: La fel ca la micul dejun + 1 ou Sau la fel ca la pranz (150g / 100g) Legumele crude sunt permise in cantitati nelimitate toata ziua Nu sunt permise: • Fructe • Lapte • Vegeta • Bulion • orice contine zahar SAPTAMANA a 6-a (primele 3 zile) - Yellow 3 Urmatoarele produse pot fi consumate fara limita si la orice ora: • Legume crude si gatite (fierte, coapte) din lista, inclusiv rosii: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. 1. supa de legume, 2. ghiveci,3. varza + rosii,4. sufleu • Sucuri naturale proaspete din legume • Iaurturi In plus, sunt permise urmatoarele alimente in cantitati limitate: • 1 ou/zi fiert/teflon • 200 g fructe/zi cu exceptia fructelor tropicale: ananas, mango, banane, struguri, fructe uscate • 250 g branzeturi pana la 7% grasime – 400 g (2 cutii) Se poate adauga 1 lingura de amestec instant la oala de supa de legume. Legumele pot fi folosite pentru ghiveci sau sufleu de legume. Sunt interzise: • Lapte • Supe instant • Suc/pasta de rosii (conserva) • Prajirea alimentelor SAPTAMANA a 6-a (urmatoarele 4 zile) - Red 3 Zilnic se pot sonsuma: • Carne fiarta sau gratar de porc, vita, pui, curcan, ficat, pipote, inima, muschi file, pastrama, frigarui, rotiserie, pui la ceaun. Atentie, carnea va fi fara grasime (inclusiv pielea de pe pui se va inlatura) ! • Peste (orice tip): fiert, gratar, afumat, conservat in suc propriu sau ulei. • Legume crude: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. Se pot manca muraturi. Rosii max. 3/zi. Sare lamaie, otet, hrean, usturoi, saramura. In plus sunt permise: • 2 lingurite de ulei pe zi, otet Absolut interzise: • Lapte, iaurt, branza • Fructe (inclusiv lamai) • Legume gatite • Carne sau peste prajite SAPTAMANA a 7-a (7 zile) - Green 1 Micul dejun: • 1 felie paine • 2 linguri branzeturi (pana la 7% grasime) • Iaurturi • Salate de legume crude: rosii, salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. Pranz: • 250 g branzeturi (pana la 7%) SAU • 150 g peste sau 100 g carne pui, vita sau 100 g pastrama • Legume crude si gatite (fierte, coapte) din lista – siupa de legume, ghiveci, carza + rosii Cina: La fel ca la micul dejun + 1 ou Sau la fel ca la pranz (150g / 100g) Legumele crude sunt permise in cantitati nelimitate toata ziua Nu sunt permise: • Fructe • Lapte SAPTAMANA a 8-a (3 zile) - Red 3 Zilnic se pot consuma: • Carne fiarta sau gratar de porc, vita, pui, curcan, ficat, pipote, inima, muschi file, pastrama, frigarui, rotiserie, pui la ceaun. Atentie, carnea va fi fara grasime (inclusiv pielea de pe pui se va inlatura) ! • Peste (orice tip): fiert, gratar, afumat, conservat in suc propriu sau ulei. • Legume crude: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei grasi, gogosari, ardei iute, conopida, brocoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive, toate ierburile aromate: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano etc, si toate condimentele: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry etc. Se pot manca muraturi. Rosii max. 3/zi. Sare lamaie, otet, hrean, usturoi, saramura. In plus sunt permise: • 2 lingurite de ulei pe zi, otet Absolut interzise: • Lapte, iaurt, branza • Fructe (inclusiv lamai) • Legume gatite • Carne sau peste prajite **************************************************************************** Se reia incepand cu saptamana 1 Yellow 1 (fara lapte), Red 1 etc *********************************************************************
Mariana (2016-01-03 17:27:06)
si eu dieta in intregime daca se poate!!!Multumesc!!!
Mihaela (2016-01-02 23:40:35)
Buna!As dori si eu dieta in intregime daca se poate!!!Multumesc!!!
Lorena (2016-01-02 21:10:37)
Sunt si eu proaspata mamica si dupa sarcina si alaptat am ramas cu cateva kg in plus. Va rog frumos as dori si eu dieta in intregime. Daca ar avea cineva amabilitatea sa mi o trimita pe mail as zice sarut mana..
andreea (2015-12-29 00:35:29)
Andreea te rog poti sa mi trimiți și mie toată dieta? Te rog frumos
Coruptia din sanatate poate fi sesizata la Linia Verde Anticoruptie. 150 de dosare au fost inregistrate recent in sanatate
Recomandari