Home Shopping Femei in CTRL Fashion Lifestyle Beauty Diet & Health How to Love & Sex Bloguri Gossip Video
marime text:

Laura Cosoi: Nu imi mai incap hainele in dulap VIDEO

Laura Cosoi este o fashionista convinsa si face shopping de cate ori are ocazia. Ea a recunoscut pentru Perfecte.ro ca nu mai are loc in dulap, iar asta mai ales pentru ca nu vrea sa renunte la haine. Daca pe cele casual le mai roteste cu sora ei mai mica, actrita din Mostenirea are haine pe care le tine in garderoba chiar daca nu le poarta deloc.
Embed:

După ce aţi efectuat selectarea, copiaţi şi inseraţi codul de încorporat aflat mai sus. Codul se modifică în funcţie de selectarea dvs.



Laura a marturisit pentru utilizatoarele Perfecte.ro ca are haine in dulap pe care nu le-a purtat niciodata, dar la care nu vrea in niciun caz sa renunte: "Sunt obiecte pe care le tin in dulap si nu mai fac absolut nimic cu ele. Am trei saci cu haine nepurtate, pe care nu le-am purtat niciodata."

Ea apreciaza foarte mult hainele vintage, care au o istorie in spate, si nu ar renunta niciodata la ele: "Hainele astea usual le dau, am o sora care e mai mica decat mine, suntem aceeasi marime si practic le rotim intre noi. Dar piesele, nu. Plus ca sora mea nu e acelasi gen ca mine, nu purtam acelasi gen de haine. Mie imi plac foarte mult astea vechi, vintage, ma caracterizeaza", ne-a spus Laura.

Vezi in interviul de mai sus ce mai are Laura Cosoi in dulap!

Si daca vrei sa afli mai multe despre ea, despre garderoba ei, despre shopping, despre cum isi petrece timpul liber sau orice altceva, te invitam maine de la 17:00, la videochat-ul Perfecte.ro.

Poti sa-i adresezi orice intrebare pe pagina Perfecte.ro de Facebook!

Fii tot timpul in CTRL! Citeste Perfecte.ro direct de pe telefonul mobil, pe m.perfecte.ro
Scrie un comentariu



  • Frauulein38 (2011-03-15 18:07:40)
    truse make up profesional fraulein38 140 ron pe backbeat2000_2000@yahoo.com
    raspunde »
  • PT MARIA (2011-03-15 15:52:49)
    Maria- te inseli amarnic daca tu crezi ca EU NU SUPORT ca cineva sa aibe o alta parere , ia priveste majoritatea comentariilor care, nu sunt puse de mine, evident ! Te-ai gandit ca poate tu te inseli? Trebuie , scuza-ma, sa ai orbul gainii sa nu-i vezi fitzele la care a ajuns aceasta domnisoara ! DACA ITI SPUNE UN OM CA ESTI BEAT- E PROST , DACA ITI SPUN MAI MULTI- DUTE SI CULCA-TE ! Sa nu fi socata de asemenea comentarii , avem dreptul la parere , NUUU :D . Sa fi socata de nepasare, saracie, foame , snobism, fals, prefacatorie , perversitate , coruptie si minciuna !
    raspunde »
    Maria (15 martie 2011)
    Inteleg ca suporti ca cineva sa aiba parerea lui, doar daca aceasta coincide cu a a ta... Altfel, de ce te irita atat de mult faptul ca sustin alt punct de vedere decat tine. In plus, argumentul tau nu sta in picioare. Faptul ca mai multi au aceiasi parere nu inseamna ca au si dreptate. Ptr mine conteaza mai mult calitatea decat cantitatea. Nu ma intelege gresit, nu afirm ca in mod sigur am dreptate, dar s-ar putea sa am dreptate chiar daca multi nu-mi impartasesc parerea. Eu in continuare cred ca Laura nu a spus cu rea intentie ce a spus, nu mi s-a parut nici ca a vrut sa se laude, nici ca refuza sa faca acte caritabile din pur egoism. (Poate am prea multa incredere in oameni, dar beata te asigur ca nu sunt :)).Nu cred ca un interviu atat de scurt si o declaratie facuta pe nepregatite si in plus pe o tema triviala (garderoba personala) pot sa dea o imagine clara asupra caracterului unui om. Am fost socata nu de faptul ca Laura a fost dezaprobata ptr ceea ce a spus, ci de modul in care a fost exprimata acesta dezaprobare. Cineva o apostrofa "javra dracului". Tie chiar ti se pare normal? Mie mi se pare disproportionat si nefiresc. Mi s-a parut aiurea desi nu am simpatizat-o niciodata pe Laura, cum zici ca a fost cazul tau. De unde atata ura si vehementa? Si de ce nu am voie sa fiu socata de agresivitatea si modul de exprimare al cuiva? Faptul ca exista si probleme mai grave, cum foarte bine spui, nu inseamna ca problemele mai marunte nu merita atentia noastra.
    raspunde »
    PT MARIA (16 martie 2011)
    Nu, intradevar jignirea aia este foarte deplasata , este posibil sa ma insel dar eu am vazut mai multe interviuri cu ea si , fara suparare , imi pare fitoasa...ma rog...pana la urma e treaba si viata ei daca ne gandim ...dar pacat ca in Romania vedetele , majoritatea sunt oameni care nu au facut nimic sa-si merite statutul....ceea ce este in televiziune si presa are o singura denumire : TIGANIE ! Eu nu am incredere in oameni mai ales in cei pe care-i vad de dupa o sticla . O persoana publica poate avea orice personalitate isi doreste , am lucrat in media si am vazut dedesubturile unor asa zise vedete romanesti, total schimbate fata de aparitiile in public....
  • maria (2011-03-14 22:27:00)
    Sunt socata de comentariile la acest articol. Nu cred ca Laura a avut vreo clipa intentia sa se laude ce multe haine are ea. Pur si simplu i s-a luat un interviu intr-un anumit context si a raspuns. Cred ca orice om are haine pe care nu le mai poarta, dar pe care nici nu se indura sa le dea in ideea ca poate candva le va imbraca din nou. Deasemenea cred ca multe femei au haine pe care nu le-au imbracat niciodata. De exemplu la sfarsit de sezon, cumperi la reduceri lucruri care zac apoi o jumatate de an neimbracate pana sa le vina vremea. Faptul ca are atat de multe haine nu o face un om rau. Si daca nu vrea sa le dea e treaba ei. La urma urmei ea a castigat banii pe care i-a cheltuit pe haine. Poate ajuta si ea oameni nevoiasi in alt fel. Daca nu ma insel, se pregatea sa devina asistent social inainte de a primi rolurile din filme. Asa ca nu imi pot inchipui ca e un om atat de egoist. Am impresia ca multe dintre cele care au comentat rautacios si-ar dori si ele multe haine si reactioneaza din pura invidie si frustrare. Iar mentalitatea asta ca daca ai trebuie sa dai de pomana e discutabila. Mai bine inveti un flamand sa pescuiasca decat sa-i dai un peste. Problemele din Romania nu se rezolva daca-si da Laura hainele de pomana si nici daca umbla cu capul in pamant ca sa nu-i deranjeze pe cei care n-au. Mie nu mi s-a parut ca ar fi avut o atitudine aroganta. Uneori poti chiar sa umilesti un sarac dandu-i un obeict de lux din preaplinul tau. Mai ganditi-va "perfectelor".
    raspunde »
    PT MARIA (15 martie 2011)
    Nu trebuie s-o ardi filosofic sau psihologic pe aici "perfecto" ! Nu are legatura invidia si frustrarea cu ipocrizia si snobismul ! Nu se vor rezolva problemele tarii daca si-ar dona hainele dar va face niste oameni necajiti fericiti , iar chestia cu pescarul se poate aplica in cazul in care vine un sarac si-ti cere ori aici nu era vorba de cerut. Te-ai gandit ca poate multi saraci stiu sa "pescuiasca" dar nu au bete si plase? Da-i peste ca-l va vinde si-si va cumpara bete si plase ca sa-si pescuiasca singur ! Suntem o tara de destepti ! Fatuca asta era un nimeni pana nu demult si o simpatizam dar acest interviu este rautacios si crede-ma ca ea face parte din cei pe care nu-i intereseaza !
    raspunde »
    Maria (15 martie 2011)
    "S-o ard filosofic si psihologic"? Adica nu e de dorit un comentariu in care cineva analizeaza situatia si isi argumentaza parerea, ci doar comentarii cu invective de genul "cretina","retardata" si declartii pline de autosuficienta de genul "mi-e sila", "mi-e greata". Nu esti de acord cu mine, nici o problema, dar de ce esti agresiva? De ce nu suporti ca cineva sa aiba o alta parere decat tine? Si de ce generalizezi: "suntem o tara de destepti"? Din cate am inteles eu, Laura are o preferinta pentru haine vintage. Interviul e dealtfel luat la un targ vintage. Probabil colectioneaza astfel de haine. Mi se pare absurda pretentia sa dea de pomana ceea ce ea numeste, mai mult sau mai putin potrivit, "piese". Nu am zis ca nu e bine sa dai la oameni saraci, am sugerat doar ca exista si alte moduri de a ajuta. De exemplu poti sa sustii un proiect care ofera oportunitati tinerilor din familii nevoiase. Mi se pare un ajutor mai de dorit decat un sac de haine vechi, dar cele doua moduri de a ajuta nu se exclud. La asta ma refeream cand spuneam de "pescuit". Daca tu crezi ca in Romania toata lumea stie ce are de facut si lipsesc doar banii si bunurile, treaba ta. Eu cred ca oamenii mai au nevoie si sa fie invatati, indrumati si sustinuti. Si de ce sa te cred pe tine ca Laura face parte din categoria oamenilor carora nu le pasa? O cunosti personal? Si de ce spui ca era un nimeni? Toti oamenii sunt cineva. Tu esti un nimeni daca nu esti vedeta? Si daca intr-adevar ai simpatizat-o vreodata, de ce nu ii acorzi prezumtia de nevinovatie? La urma urmei nu a declarat ca ea nu da niciodata nimic la nimeni. Si in fine am pus "perfectelor" intre ghilimele, tocmai in ideea ca nimeni nu e perfect. Si bineinteles ca are legatura frustrarea si invidia cu faptul ca oamenii sunt dispusi atat de usor sa catalogheze pe cineva pe care il cunosc foarte putin drept snob, ipocrit si arogant. Poate nu e valabil pentru toti cei care au comentat, dar eu am avut impresia ca in toata revarsarea asta de dispret au jucat si aceste doua sentimente un rol.
  • madi (2011-03-14 22:00:45)
    Ce AROGANTA, ce cretina, ce retardata de femeie !
    raspunde »
  • daniela (2011-03-14 21:24:26)
    nu le-ar dona in ruptu capului! dar le-ar vinde!! hahaha...cata rautate
    raspunde »
  • Ioana (2011-03-14 19:23:19)
    Sincer,acum cu cateva minute inainte chiar te apreceam ,deoarece credeam ca esti o fata cu bun simt si cu un caracter puternic dar vad ca m-am inselat amarnic. Foarte multe persoane din Romania nu au ce sa manance, unde sa locuieasca si tu vii cu chesti de genul asta.RUSINE!!!. Daca tot ai atatea haine nu trebuia sa te mai lauzi trebuia sa taci de gura aia si gata. Poti sa dai niste haine la niste copii sau oamenii nevoiasi care nu au bani sa isi cumpere haine. RUSINE inca odata pentru ca, chiar nu te credeam asa.
    raspunde »
  • florina (2011-03-14 17:29:40)
    nu ai adus nimik pe lume cand te-ai nascut,si nu vei lua nimik cu tine cand vei muri!!!inteleg shoppingul te sadisface ,ca pe multe altele...dar ce nu inteleg de ce nu dai ce ai in surplus???chiar imi placeai sincer,,dar acum imi esti greata de tine snoabo!!
    raspunde »
    madi (14 martie 2011)
    Ai perfecta dreptate florina, si mie mi.a provocat o oarecare stare de repulsie acest interviu. Aroganta ei imi provoaca sila, mi.a cazut in dizgratie total ! :|
    raspunde »
  • Dana (2011-03-14 16:56:44)
    USUAL!!!!...HAHAHA....AI UITAT LB. ROMANA....PANA ACUM 5 ANI ERAI O ANONIMA SI TE PLIMBAI CU AUTOBUZUL.....IPOCRITO!!!!!!.....MI-E SILA
    raspunde »
  • anda (2011-03-14 16:00:40)
    laura, mi-e sila de tine! altii n-au ce manca si tu declari cu nonsalanta ca nu-ti mai incap hainele in dulap! pt ce le mai cumperi atunci, doar de dragul de a le cumpara? bravo tie ca ai cu ce sa le cumperi, dar nu e cazul sa faci astfel de declaratii, cand tara asta merge cu merge.. macar pastreaza informatiile astea pt tine sclifosito, ca nu impresionezi pe nimeni
    raspunde »
  • rely (2011-03-14 12:58:31)
    Ma doare cand vad asemenea oameni. Laura tu nu citesti niciodata biblia? Scrie ca e mai ferice de cine da si gandeste-te ca sunt copii si tineri care nu au ce imbraca,iar tu tii hainele in saci si mai zici inca cu mandrie ca nu dai din ele. Mi-ai lasat un gust amar si poate (nu ca iti doresc) v-a veni vremea sa nu ai ce imbraca pt ca nu dai si esti egoista. Si mai scrie in biblie ca D-zeu binecuvanteaza pe datatorul voios. Eu sincer doresc sa nu poti dormi noaptea si sa te gandesti la cei ce nu au , poate ,poate iti va veni mintea la cap.
    raspunde »
 
 

 

 
Absolutely Fabulous Fashion&Vintage Fair  Asos.com  bikini  blugi  haine vintage  handmade  jachete  La Dolce Vita  pantaloni scurti  print  shopping  shopping in town  shopping on line  shopping online  tankini  targ de haine  targ de shopping  tinte  vara  Zara