„Tati part-time” și Eva Măruță, prin ochii unei foste colege a lui Măruță! Sau de ce oamenii își pierd vremea bombănind binele?!


Am fost sâmbătă seara la comedia “Tati Part-Time”, undeva la un mall liniștit din București.


Da, există așa ceva în capitală chiar și în weekend. Recunosc că mi-am făcut timp, într-o perioadă copleșitoare din multe puncte de vedere pentru că am fost colega lui Cătălin timp de 11 ani, între 2007 și 2018. Am lucrat puțin și cu Andra și chiar mi-am dorit să văd un proiect de cinema marca Măruță. Și un copil care are deja opt ani și, știam din trailere, un munte de talent din punctul meu de vedere.


„TATI PART-TIME”

Am intrat în sala de cinematograf cu o stare puțin…tristuță, după ce m-am și plâns vreo două ore la o amică suficient de deschisă încât să mă asculte. Am ieșit veselă și țopăită, după o oră și ceva de râs. După ce prietena care m-a însoțit s-a amuzat și mai tare ca mine. Și după ce m-am simțit bine cu oameni în jur la fel de veseli. Că mă gândesc că cei de pe scaunele de pe lângă nu simulau hăhăiala doar pentru că dăduseră bani pe bilet.


DE FAPT…

….chiar așa, am ieșit din cinema: veselă și cu sufletul ușor. Cu vocile, grijile și proiectele din cap puse pe silent și cu gânduri frumoase. Și asta în condițiile în care intrasem, v-am povestit, cam tristuță și copleșită de lucruri personale.

Practic, cu doar prețul unui bilet la cinema și a câțiva nachos cu ketchup, mi s-a schimbat radical starea. Afacere, vă zic! O ședință de terapie de orice fel m-ar fi costat cel puțin de patru ori mai mult. Acestea fiind zise, am ajuns bucuroasă acasă, am dat niște mesaje importante, m-am relaxat și am dormit bine. Deci, repet, cu banii dați pe un bilet de cinema și pe niște crănțănele, am făcut minuni pentru starea mea. Eram recunoscătoare. Bun!

„TATI PART-TIME” ȘI EVA MĂRUȚĂ

Dimineață, m-am trezit cu două tipuri pe mesaje:

Unul era al prietenei care mă însoțise, mamă faină a doi copii, scriitoare și în curând autor de povești; îmi spunea sincer “jos pălăria pentru film”; mai precis, alegea să aprecieze valorile promovate – curaj , autenticitate și talent incontestabil ale copilului; se lăsase inspirată și bucurată de producție;

Al doilea era un articol din feed-ul meu de Facebook, altfel un text bine scris, care făcea, a „n”-a oară pe internet, analiza faptului că toată tevatura asta cu „Tati Part-Time” e o chestiune de branding – sau mai degrabă un recul al brandingului Măruță și al faptului că acum milioane de ani, pe vremea dinozaurilor ( când lucram și eu cu Măruță), Cătălin lua nu știu ce interviu sensibil și uite că acum nu e de mirare că mulți ani mai târziu i-au sărit toți în cap fiicei etc etc


Citește mai departe pe parfumdefemeie.ro

a mai scris și

Modifică setările cookies