Așa nu se face! 9 greșeli cu care te desconsideri la locul de muncă


Dacă vrei să fii fericit și respectat la locul de muncă, atunci sunt lucruri pe care trebuie să le faci cât mai bine, dar și anumite aspecte negative de evitat în relația cu superiorii și cu colegii de serviciu.


Ne referim aici la trăsăturile de comportament care te vor trage cu siguranță în jos în carieră.

1. Nu te plânge inutil. Nimeni n-ar vrea să aibă în preajmă o persoană negativistă, aflată mereu în căutarea unei nemulțumiri pe care s-o exprime la locul de muncă.

2. Nu bârfi. Discuțiile repetate în spatele perdelelor și zvonurile fără acoperire râspândite despre colegi vor ieși la un moment dat la iveală.

Citește și 2 din 5 angajați români vor să schimbe jobul în 2019. Care sunt motivele

3. Evită să critici dur. Lucrurile care nu-ți convin pot fi împachetate și transmise în așa fel încât să nu fie înțelese ca un atac la persoană.

4. Acceptă feedback. Părerile justificate ale altor colegi sau ale superiorului pot fi constructive în realizarea obiectivului final.

5. Asumă-ți greșelile. Erorile sunt umane și trebuie tratate ca atare. Dacă ai greșit, recunoaște, nu căuta alți vinovați și mergi mai departe.

6. Nu te umfla în pene. Orice realizare la locul de muncă își pierde din efect dacă e urmată de o atitudine de îngâmfare și de superioritate în fața celorlalți.

7. Nu te izola. E ok să te concentrezi la ce ai de făcut, dar nu uita că socializarea e de multe ori la fel de importantă.

8. Nu pierde timpul aiurea. Discuțiile interminabile la telefon sau nedezlipirea de rețelele de socializare (Facebook, Instagram etc.) pot instala iritarea celor din jur.

9. Răzbunarea e arma prostului. Celebra zicală se aplică atunci când te pregătești să pleci din companie și începi să arunci cu noroi în stânga și-n dreapta.

related posts

Modifică setările cookies