(P) Atrage posibili clienți cu blogul tău de comerț electronic


Unul dintre modurile eficiente de a trage clienți și de a-ți extinde în acest fel afacerea online pe care o deții este cel de a lansa un blog de comerț electronic. 


Acesta te va ajuta să atragi mai mulți vizitatori, să captezi mai mulți utilizatori interesați de produsele tale, existând posibilitatea ca aceștia să se transforme degrabă în clienți. Altfel spus, blogging-ul este una dintre strategiile cu ajutorul cărora succesul afacerii tale online are șanse de a crește frumos.

Blog de comerț electronic pentru o clasare îmbunătățită

SEO este extrem de important pentru magazinul tău de comerț electronic, iar un blog bogat în conținut îți va ajuta pagina să se poziționeze bine în rezultatele Google pentru a capta noi perspective. Un blog de comerț electronic nu te va ajuta doar să adaugi mai multe cuvinte cheie, ci și mai mult conținut bazat pe SEO, astfel încât șansele de a te clasa pe prima pagină de pe Google să fie mai mari. Altfel spus, un blog de comerț electronic te va ajuta să faci SEO copywriting, iar acesta este absolut necesar să fie bine realizat. 

Dintre sfaturile utile oferite de profesioniștii în servicii SEO, poți ține seama de configurarea site-ului web conform instrucțiunilor Google pentru webmasteri și de asigurarea unei navigări ușoare pentru utilizatori, dar și de utilizarea potențialului pe care îl au rețelele sociale sau YouTube pentru îmbunătățirea clasamentului pe Google. De asemenea, este recomandat să țintești întotdeauna backlink-uri de calitate, care să fie relevante pentru nișa ta, însă în același timp să te asiguri că obții backlink-uri din diverse surse. 

Promovează produsele noi pe blogul de comerț electronic 

Un alt lucru pe care îl poți face cu un blog de comerț electronic este acela de a prezenta noile produse pe care dorești să le promovezi. Arată-le vizitatorilor ceea ce se așteaptă să vadă înainte de marea lansare, oferă-le toate detaliile despre noul produs, astfel încât să îi convingi că acesta merită să ajungă direct în coșul de cumpărături. Mai mult decât atât, îi poți cere chiar și unui influencer să posteze pe blogul său despre produsul tău, iar câștigul va veni de ambele părți. 

De asemenea, îți poți folosi blogul de comerț electronic pentru a prezenta realizările afacerii tale, pentru a-ți instrui viitorii clienți sau pentru a-i „educa”, pentru a posta sfaturi utile de la influenceri de top sau pentru a obține, pe termen lung, un interes mai mare pentru produsele și serviciile tale. 

related posts

Modifică setările cookies