Afacere de succes cu chilotei pentru bebelusi. Cum a reusit o mamica sa castige sute de mii de dolari


O mamica din Statele Unite ale Americii a devenit milionara dupa ce a reusit sa gaseasca o nisa pe piata articolelor de imbracaminte pentru bebelusi. Ea a inceput sa creeze chilotei de purtat peste scutece si a dat lovitura in [...]


O mamica din Statele Unite ale Americii a devenit milionara dupa ce a reusit sa gaseasca o nisa pe piata articolelor de imbracaminte pentru bebelusi. Ea a inceput sa creeze chilotei de purtat peste scutece si a dat lovitura in randul mamicilor.

Amber Schaub, 32 de ani, din North Carolina s-a inspirat dintr-o intamplare pe care a trait-o pe propria piele inainte de a-si deshide afacerea. In incercarea de a gasi cadoul potrivit pentru o proaspata mamica si nou-nascutul ei, femeia si-a dat seama ca nu exista multe articole pe care mamele le pot pastra drept amintiri ale acestei perioade minunate de dupa nastere.

Atfel, ea si-a adus aminte de articolele de lenjerie intima de pe vremea in care era ea insasi bebelus si a reinventat chiloteii de pus peste scutece. Asa a luat nastere compania RuffleButts, o organizatie care face o multime de bani anual.

In momentul in care a inceput nebunia eram usor confuza si nu-mi gaseam un rost in viata. Mi-am dat demisia de la locul meu de munca, am facut o mica cercetare si apoi am dat start proiectului RuffleButts“, le-a spus Amber celor de la DailyMail.

In trei ani, afacerea s-a dezvoltat atat de mult incat sotul femeii a fost nevoit sa renunte la serviciul sau si sa-si ajute partenera in conducerea afacerii de familie. In ziua de azi, compania are 15 angajati si obtine un profit annual de 2.5 milioane de dolari.

Amber si Marc sunt parintii a doi copii minunati si spun ca afacerea i-a facut sa se simta cu adevarat impliniti, ceea ce conteaza foarte mult.

Ei nu iau succesul ca atare insa si muncesc la fel de mult si de dedicat ca la inceput. Fiecare pachet vandut este impachetat manual si semnat de proprietari, care le sunt extrem de recunoascatori clientilor lor.

Crezi ca produsele comercializate de cei doi parinti sunt cu adevarat necesare? Consideri ca ideea lor a fost buna? Spune-ne mai multe in sectiunea de comentarii.



related posts