Cum sa slabesti sanatos si repede. Ioana Ginghina iti spune ce ai voie sa mananci si ce nu


Ioana Ginghina este cunoscuta pentru sfaturile pe care le ofera citioarelor blogului sau. Foarte multe femei se lupta in aceasta perioada cu kilogramele in plus, iar actrita le face cateva recomandari. Vrei sa scapi de kilogramele in plus si regimul [...]


Ioana Ginghina este cunoscuta pentru sfaturile pe care le ofera citioarelor blogului sau. Foarte multe femei se lupta in aceasta perioada cu kilogramele in plus, iar actrita le face cateva recomandari.

Vrei sa scapi de kilogramele in plus si regimul tau de slabire nu functioneaza? Ai incercat toate dietele si nimic nu a mers? Actrita Ioana Ginghina sare in ajutorul tuturor femeilor care vor sa fie suple si sanatoase, oferindu-le o dieta care da rezultate rapide.

Ioana Ginghina a publicat pe blogul personal cateva recomandari pentru dieta si a scris si cateva exemple de meniuri.

Poate ca inca va chinuiti sa dati jos kilogramele puse de sarbatori. Iata ca vin cu o cura noua de slabire, o cura recomandata de nutritionist. Nu uitati insa ca doar cu o alimentatie sanatoasa si sport va veti putea mentine greutatea dorita“, a scris actrita pe blog.

Pe timpul regimului nu sunt permise:

1. legume: cartof, fasole boabe, mazare, porumb, linte, bame
2. fructe: banane, struguri, alune, nuci, alte oleaginoase
3. paine alba, fainoase, dulciuri, prajeli

Micul dejun poate fi una dintre urmatoarele variante:

1. 2 felii paine neagra (prajita) + 2 felii urda + legume
2. 2 felii paine neagra (prajita) + 2 felii sunca pui/curcan + legume
3. 2 felii paine neagra (prajita) + pate ficat pui/gasca + legume
4. iaurt degresat (150-200 ml) + 4 lingurite cereale integrale

Actrita ofera si exemple de meniuri zilnice, sanatoase si usor de preparat.

ZIUA 1:
Mic dejun la alegere
Pranz: ficatei pui (4 buc.) + legume (la gratar/cuptor)
Cina: urda cu salata de rosii, castraveti, ceapa

ZIUA 2:
Mic dejun la alegere
Pranz: fasole verde + mujdei de usturoi + mamaliga SAU mamaliga+ branza+ iaurt degresat
Cina: salata ton + legume + masline verzi

ZIUA 3:
Mic dejun la alegere
Pranz:mamaliga + brinza + iaurt degresat
Cina: supa de legume + un iaurt degresat (dupa o ora)

ZIUA 4:
Mic dejun la alegere
Pranz: ficatei pui + legume la gratar/cuptor
Cina: ananas

ZIUA 5:
Mic dejun la alegere
Pranz: 4 ciuperci + pui la gratar (200 g)
Cina: supa de legume + un iaurt degresat (dupa o ora)

ZIUA 6:
Mic dejun la alegere
Pranz: 4 ciuperci + pui la gratar SAU mamaliga + brinza + iaurt degresat
Cina: salata ton + legume

ZIUA 7:
Mic dejun la alegere
Pranz: piept pui la gratar (200 g) + salata (la alegere, fara sosuri/maioneza)
Cina: un fruct (dintre cele permise)

Actrita Ioana Ginghina le asigura pe cititoarele blogului sau ca aceasta cura poate fi tinuta cat este nevoie, in functie de rezultatele dorite.



related posts