Uite cele mai scandaloase 9 reclame din trecut in care apar copii – GALERIE FOTO


Parintii sunt expusi la informatii care mai de care mai infricosatoare legate de cele mai importante fiinte din viata lor: copii. Arsenic in sucul de mere, desene animate care le afecteaza creierul si spatii de joaca infestate cu mii de [...]


Parintii sunt expusi la informatii care mai de care mai infricosatoare legate de cele mai importante fiinte din viata lor: copii. Arsenic in sucul de mere, desene animate care le afecteaza creierul si spatii de joaca infestate cu mii de germeni: acestea sunt doar o parte dintre stirile aparute recent in presa.

Informatiile socante nu se termina aici insa. Pregateste-te sa fii uimita de tipul de panouri publicitare in care au aparut copii si sa te intrebi daca mai exista putina etica in ceea ce priveste companiile producatoare.

Din fericire, la momentul actual legislatia din industria publicitara si-a inasprit regulile, dar chiar si asa nu strica sa arunci o privire peste reclamele promovate in trecut.

1. Siguranta armelor – Pentru a sublinia ca armele pe care le comercializeaza sunt 100% sigure, niste producatori din America s-au gandit sa includa in posterul promotional o imagine cu copii care folosesc pistoale pe post de jucarii. Oricat de ingenioasa ar fi asocierea, in mod cert fiecare parinte este de acord cu micutii si armele nu trebuie sa se intalneasca niciodata, nici macar intr-un concept de panou publicitar.
2. Aparate de ras – Urmand aceeasi idee, o cunoscuta companie producatoare de aparate de ras foloseste imaginea unui bebelus pentru a-i convinge pe consumatori ca lamele sunt extrem de sigure. Cu toate ca acest accesoriu de ingrijire personala este potrivit pentru adulti, pana la varsta de 15 ani, un baiat nu are de ce sa se joace cu el.
3. Mancare pentru bebelusi – Motivul pentru care acest panou a castigat antipatia parintilor sta in catalogarea bebelusilor. Mesajul afisat incearca sa spuna ca indiferent daca ai un copil bun sau unul rau, mancarea firmei respective este buna pentru oricine. De fapt, nu exista bebelusi buni sau rai, intrucat toti copiii sunt un dar minunat pentru familiile lor.
4. Tigari – “Poate c-ar trebui sa-ti aprinzi o tigara inainte sa ma urechezi, mami!”. Acesta este mesajul din imaginea alaturata. Indiferent de substrat, in mod cert cei mai multi dintre parinti vor fi de acord ca bebelusii nu au ce cauta in preajma tutunului, alcoolului sau a altor substante daunatoare.
5. Laxative – In incercarea de a castiga increderea mamicilor, producatorii de laxative le mentioneaza acestora ca micutii ar putea folosi produsul promovat deoarece este la fel de bun ca bomboanele. Numai o persoana total lipsita de ratiune ar putea asemana un medicament cu un aliment, de unde si reactiile negative ale parintilor care au vazut aceasta reclama.
6. Ulei pentru plaja – Nimic in neregula cu acest produs, insa la o privire mai atenta, adultii au observat ca in imaginile promovate copiii stau la piscina nesupravegheati si isi petrec timpul asemenea unor persoane mai in varsta.
7. Celofan – “Lucrurile bune sunt de doua ori mai bune daca le tii in celofan”. In mod cert imaginea vorbeste de la sine. Cu toate ca ideea conform careia copiii sunt cele mai frumoase cadouri pe care le-ar putea primi o familie este una extrem de buna, asocierea ei cu poza nu este deloc inspirata. Cel mai probabil parintii isi vor copiii acoperiti de paturi pufoase si hainute colorate, nu de celofane.
8. Bautura carbogazoasa – Ultimul lucru de care au nevoie copiii sunt carii inca inainte de a le fi crescut complet dintii. Asocierea dintre lapte si suc este complet nefericita, iar afisul a scandalizat medicii care au declarat ca nu este posibil sa permiti promovarea unei astfel de campanii.
9. Scutece – “Pentru ca cea mai mare parte a copiilor petrec mai mult timp in scutece decat in bratele mamicilor”. Pentru a-si arata nemultumirea fata de aceasta imagine, un locuitor al Statelor Unite ale Americii a spus: “Probabil ca omul de publicitate care a gandit aceasta reclama este o persoana extrem de trista“.

Ce parere ai despre aceste panouri publicitare? Cum ai reactiona daca ai vedea asa ceva pe strada? Spune-ne ce crezi in sectiunea de comentarii.

Foto: HuffingtonPost.com

related posts

Modifică setările cookies