Ai observat și tu? De ce marile companii de haine își cos logo-urile numai în partea stângă


Rezultatele studiilor efectuate până în acest moment spun că oamenii au tendință se se uite mai mult la logo-urile cusute în partea stângă a hainelor decât la cele din dreaptă.

Tag-uri: #logo #haine #stânga

Pentru că fiecare companie are ca obiectiv principal să aibă un profit cât mai mare, majoritatea au început să apeleze la acest truc pentru a căpătat vizibilitate mai mare fără prea mult efort, acolo unde ochii cad în mod natural așa cum au demonstrat oamenii de știință.

Emblemele au fost amplasate încă de la început în partea stângă a hainelor, încă de la uniformele militare. Prin plasarea logo-urilor, a insignelor, a decorațiilor sau medaliilor în partea stângă, s-a creat un obicei, care s-a naturalizat în obiceiul de consum al oamenilor.

Un studiu realizat de Nielsen Norman Group spune că consumatorii își amintesc mai mult mărcile ale căror sigle se regăsesc în partea stângă, decât pe cele din partea dreaptă. 

Un alt motiv pentru care acest obicei s-a împământenit în cultura brandurilor este faptul că cea mai mare parte a planetei scruie de la stânga la dreapta, deci are ochii antrenați pe această mișcare.

Obiceiurile oculare, istoria și brandingul sunt numai câteva dintre motivele care îi determină pe marii producători să își plaseze emblemele în partea din stânga a creațiilor vestimentare.

related posts

Modifică setările cookies