Campania „Mai bine mă dezbrac decât să port blană” s-a încheiat la 30 de ani de la lansare


Lansată în 1990, campania de conștientizare a necesității renunțării la confecționarea articolelor vestimentare din blană naturală a organizației PETA a ajuns la final.


După 30 de ani, în care au convins zeci de celebrități să se dezbrace pentru a descuraja comerțul cu blănuri, campania „Mai bine mă dezbrac decât să port blană” a ajuns la final.

Reprezentanții organizației PETA, care militează pentru drepturile animalelor, au anunțat că au câștigat războiul cu industria. „PETA sărbătorește decesul comerțului cu blană și pune capăt unei legendare campanii publicitare, care le-a avut în centrul atenției pe Pink, Gemma Collins, Eva Mendes și multe alte celebrități”, susțin activiștii PETA pe site-ul organizației.

Anunțul vine cu o zi înainte de debutul Săptămânii Modei de la New York (6-13 februarie 2020), primul eveniment de fashion din calendarul săptămânilor modei.

PETA susține că a reușit să convingă industria fashion să caute materiale alternative, pentru a compensa nevoia de blană naturală.

„Aproape toți designerii – inclusiv Vivienne Westwood și Burberry – au renunțat la blană, Marea Britanie a interzis producerea ei, California a interzis vânzarea ei, Regina Elisabeta a II-a a renunțat la ea, iar retaileri precum Selfridges și Topshop refuză să o mai vândă”, precizează reprezentanții PETA.

Aceștia au declarat că-și vor concentra eforturile pentru reducerea consumului de piele naturală și lână.

Printre starurile care s-au alăturat campaniei de-a lungul timpului se numără actrița Pamela Anderson, actrița și modelul Elisabetta Canalis, jurnalista britanică Lucy Watson, muzicianul Tommy Lee, ledenda NBA Dennis Rodman și cântăreața Roselyn Sanchez.

Fotografii: Profimediaimages.ro

Vezi și VIDEO: Beyonce va amesteca luxul cu banalul în noua sa colaborare cu Adidas

  • Campania „Mai bine mă dezbrac decât să port blană” s-a încheiat la 30 de ani de la lansare

related posts

Modifică setările cookies