10 beneficii pe care le obtii daca faci Kangoo Jumps


Kangoo Jumps a devenit un fenomen mondial, fiind nu doar un sport distractiv, care insufla buna dispozitie si optimism, ci si unul desebit debenefic sanatatii celui care il practica. 


Kinga Sebestyen, antrenoarea de fitness care a facut acest sport celebru in Romania si multe alte tari europene, ne spune 10 beneficii pe care le obtii odata ce incepi sa faci aerobic pe aceste ghete cu arcuri, pe cont propriu sau supervizat de un antrenor. 

1. Arde cu 25% mai multe calorii fata de celelalte activitati fitness. In medie, 1000 de kCal pe durata unei ore de Kangoo Jumps.

2. Ajuta la scaderea nivelului de colesterol din sange

3. Stimuleaza sistemul limfatic si ajuta astfel la eliminarea toxinelor din organism

4. Intareste muschii spatelui, ajuta la obtinerea unei posturi adecvate si protejeaza coloana vertebrala

5. Este una din activitatile cele mai eficiente in lupta impotriva ceuliltei.

6. Tonifiaza si ridica muschii fesieri

7. Arde in timp record grasimea din jurul abdomenului

8. Stimuleaza sistemul imunitar, imbunatatind astfel rezistenta organismului la boli

9. Imbunatateste sistemul cardiovascular, in medie cu 15 procente

10. Protejeaza coloana vertebrala si articulatiile, intrucat reduce impactul cu solul, atunci cand sari pe ghete, cu pana la 80%. 

Kinga Sebestyen a lansat in anii 2000 fenomenul Kangoo Jumps in Romania. Din 2010, antrenoarea de fitness Kinga Sebestyen se implica in campania “Kangoo Jumps pentru Viata” pentru a ajuta copiii bolnavi de cancer si leucemie aflati in grija Asociatiei M.A.M.E. 

Anul acesta, in data de 15 martie, va conduce clase de Kangoo Jumps la Centrul Sportiv Apollo din Bucuresti, pentru toti cei care, printr-o taxa de participare de 50 de lei, vor sa faca sport si sa contribuie la sprijinirea copiilor ce se lupta cu aceste boli. 



related posts