3 trucuri de hidratare a parului si a pielii de la o inotatoare olimpica


Cand jumatate din viata ta se desfasoara intr-o piscina plina de clor, ai nevoie de masuri extreme ca sa-ti mentii pielea si parul sanatoase. Hidratarea este cel mai important lucru, dar si o misiune uneori foarte dificila.


Natalie Coughlin este inotatoare olimpica din Statele Unite si, de la 5 ani, se antreneaza incontinuu in bazin. A castigat 12 medalii olimpice pana atunci, dar una din marile confruntari ale vietii ei este si aceea de a-si mentine corpul sanatos.

Clorul din apa usuca foarte tare atat pielea cat si parul, iar imbatranirea prematura este o amenintare serioasa. Vezi la ce trucuri apeleaza ea ca sa se mentina fresh si adopta-le si tu.

1. Mananca sanatos
"Mancarea sanatoasa este numarul 1, este cel mai important lucru pentru un par sanatos, o piele hidratata si unghii frumoase."

Ea mananca foarte multe fructe si legume, iar arma secreta a ei este un smoothy ce contine varza, spanac, patrunjel, banane si apa de nuca de cocos.

2. Foloseste produse profesionale de par

Pentru ca se lupta cu parul uscat , Natalie recunoaste ca foloseste de cele mai multe ori balsamuri de par intens hidratante, pe care le lasa in par. Ea sare insa peste produsele care inlatura clorul, deoarece acestea inlatura si uleiurile naturale ale parului.

3. Adopta un look natural in timpul liber

Natalie nu prea se coafeaza, ca sa nu-si usuce parul si mai tare, dar cand e nevoie foloseste putin ondulator pentru niste bucle lejere. Cat despre machiaj, in zilele in cu antrenamente, ea nu se machiaza deloc. Iar atunci cand iese in oras, foloseste creion-contur de ochi si rimel, ambele maro. 

FULLSCREEN
3 trucuri de hidratare a parului si a pielii de la o inotatoare olimpica
  • /

related posts