7 tipsuri pentru a fi în formă în sezonul care vine, de la antrenoarea de fitness Tanya Croitoru


Iarna este cel mai sever test pentru corpul nostru. Lipsa de vitamine și minerale, activitate scăzută - toate acestea duc la faptul că iarna majoritatea dintre noi suntem predispuși la oboseală, deficit de vitamine și creștere în greutate. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să vă mențineți în formă, de la antrenorul de fitness Tanya Croitoru.


1.Mergeți sau faceți exerciții timp de cel puțin 30 de minute pe zi. O plimbare zilnică în aer proaspăt și chiar mai bine - practicarea sportului nu numai că vă va satura corpul cu oxigenul de care are nevoie, ci vă va ajuta și la îmbunătățirea stării de bine și a dispoziției.

 

2.Somnul ar trebui să fie prioritatea ta. Un somn sănătos favorizează sănătatea, precum și pierderea în greutate. Așadar, nu uitați că, în mod ideal, ar trebui să dormiți 7-9 ore pe zi.

 

3.Beți apă. Oamenii de știință spun că, consumând 2 litri de apă pe zi, nu numai că vei deveni mai energic, dar vei arde și calorii suplimentare. 

 

 

4. Adăugați niște legume verzi în dieta dvs., deoarece conțin vitamine de care organismul nostru are atât de multă nevoie, iar probabilitatea de a câștiga în greutate din astfel de alimente este zero. 

 

5.Aflați un exercițiu grozav, cum ar fi o plansa .  Poate fi efectuat absolut oriunde și nu necesită echipament sportiv. Doar 30-60 de secunde pe zi, iar în câteva săptămâni corpul tău va deveni mai ferm.

 

6. Strechingul de dimineața vă va asigura un confort fizic cu siguranță întreaga zi și vă va ajuta, de asemenea, să vă tonificați mușchii.

 

7. Antrenamentul de forță vă va ajuta să „accelerați” metabolismul, să vă consolidați mușchii și să ardeți calorii. Asigurați-vă că găsiți gantere potrivite pentru greutatea dvs. și începeți să vă antrenați.

BEST OF Întrebarea mesei rotunde, cu Alex Daragiu

 

FULLSCREEN
7 tipsuri pentru a fi în formă în sezonul care vine, de la antrenoarea de fitness Tanya Croitoru
  • /

related posts

Modifică setările cookies