Bikini Yoga: descopera 3 exercitii simple care iti pregatesc silueta pentru plaja


Mai este o luna pana incepe sezonul concediilor si al sesiunilor de bronzat la plaja. Daca vrei o silueta de invidiat, iti recomandam sa incepi inca de pe acum cu ore saptamanale de cardio, dar sa introduci in activitatea ta fizica si exercitiile de yoga de mai jos.


Cei de la site-ul BodyRock.tv au realizat filmuletul de mai jos, in care o antrenoare iti exemplifica 3 pozitii de yoga, ordonate in functie de dificultatea lor.

Tine cont ca unele dintre ele sunt mai dificile si s-ar putea sa nu-ti iasa din prima incercare (3, de exemplu). Important este sa urmaresti indicatiile antrenoarei si sa te straduiesti in fiecare zi sa te apropii cat mai mult de pozitia corecta. Crede-ne, daca le faci in fiecare zi, in doar 1 luna vei observa efectul asupra muschilor si posturii tale.

Important de retinut: in cazul primului exercitiu spatele trebuie sa fie perfect lipit de saltea. Acest exercitiu are 20 de repetari, ca si in cazul celui de-al doilea exercitiu. La utimul exercitiu e important sa tii respectiva postura timp de 5 respiratii (5 inspiratii si 5 expiratii).

Mai jos ai filmuletul cu posturile, incepand de la 0:40 si pana la 6:02. Succes! :)

related posts