Cum sa obtii un posterior bombat. Sfaturi de la antrenoarea de fitness Diana Stirbu


Un posterior bombat este visul oricarei femei, insa putine reusesc sa il obtina, chiar si dupa multe ore de fitness. Care este cheia succesului? Exercitiile potrivite, executate corect, care lucreaza fix muschii fesieri.


Iata ce ne recomanda experta in Kangoo Jumps, Diana Stirbu:

"Exercitiile recomandate pentru un fund bombat sunt preponderent executate la sol. Va recomand sa va legati greutati de picioare sau sa executati exercitii cu ghetele kangoo jumps in picioare. Daca nu stiati, o gheata kangoo cantareste 1,5 kg. Greutatile va ajuta sa cresteti eficienta exercitiilor", spune Diana Stirbu, antrenoare de Kangoo Jumps.

Daca nu aveti probleme cu greutatea si nu vreti sa slabiti, dieta trebuie sa fie una personalizata. "Nu renuntati la exercitiile clasice! Fandarile si genoflexiunile sunt cele mai recomandate in acest caz. Fiind usor de executat le puteti face si singure", mai spune experta in Kangoo Jumps.

Foto: Diana Stirbu

"Daca nu ati facut niciodata sport va recomand cateva sedinte cu un antrenor personal care sa va ajute sa invatati sa le executati corect. Incercati sa combinati exercitiile cardio din programe cu nivel intens (high intensity) cu cele de tonifiere care de cele mai multe ori sunt insotite si de greutati mai mari. Repetarile se executa intr-un ritm mai lent ca cele cardio", recomanda Diana Stirbu.

FULLSCREEN
Cum sa obtinem un posterior bombat. Sfaturi de la antrenoarea de fitness Diana Stirbu
  • /


related posts