(P) Când știi că ai succes cu strategia de promovare digitală a business-ului tău?


Ai reușit să dezvolți o strategie digitală de promovare a businessului tău și acum aștepți să culegi laurii.


Însă cum îți poți da seama dacă planul tău de cucerire a mediului digital a dat roade?

Cu ușurință. Trebuie să ții cont de gigantul Google, cel care dictează algoritmul de căutare în online, iar site-ul tău să se regăsească printre cele mai căutate ale motorului. Pentru asta ai apelat cu siguranță la specialiștii unei agenții digitale, care ți-au creionat și aplicat o strategie de content marketing.

Cum drumul pe care ai pornit este unul care necesită o permanentă actualizare și o regândire a planului de marketing, este important să cunoști aspecte esențiale ale lui Google pentru a fi pregătit în fața noilor tendințe. Vei descoperi că este nevoie să optimizezi anumiți factori pentru ca rezultatele să îți aducă creșterea vânzărilor și a notorietății companiei tale. 

 

Iată câteva ponturi și date pentru a-ți da seama dacă strategia ta de promovare digitală se bucură de succes:

 

1. Ți-ai optimizat site-ul în varianta pe mobil - Știai că Google are o pondere de 87,51% din traficul de căutare mobilă la nivel mondial? Acesta este motorul de căutare pe care îl aleg aproape nouă din zece utilizatori de internet pe mobil din întreaga lume.

 

2. Te afli printre site-urile pe care Google le oferă drept referință în domeniul tău - Google gestionează mai mult de 2 trilioane de căutări pe an. Motorul de căutare nu distribuie în mod liber informații legate de întrebările sale de căutare totale. Potrivit Internet Live Stats din octombrie 2019, motorul de căutare gestionează aproximativ 77.500 de întrebări pe secundă. Aceasta se traduce prin circa 2,4 trilioane de căutări pe an.

 

3. Ai apelat la Google Ads - Poate pare uimitor, dar o afacere care cheltuie 1$ pentru reclame prin intermediul căutării Google face profit în medie de 8$. Pe lângă cuvintele cheie folosite cu precizie și investițiile atente în SEO și PPC pot aduce companiilor un profit substanțial. Aceste calcule se bazează pe dovezile că firmele primesc în medie cinci click-uri pe rezultatele căutării pentru fiecare click pe anunțurile lor.

 

4. Ai o strategie de targetare locală - Iar asta este o strategie bună, având în vedere faptul că 46% din toate căutările pe Google reprezintă căutări locale. Tendințele căutării Google oferă adesea indicații specifice ale comportamentului general al utilizatorilor de internet în ansamblu. Acest lucru evidențiază cât de important este ca firmele să investească într-o strategie SEO locală.

Având în vedere ratele mari de succes ale căutărilor locale, colaborarea cu o agenție SEO este necesară. Poți găsi soluții viabile pentru businessul tău prin creativitatea și efortul unei agenții digitale din București, de exemplu. 

 

5. Ai adoptat o strategie de creștere organică a site-ului tău - Se pare că cel mai important rezultat al căutării organice în Google are un CTR de aproximativ 31,7%. Mai mult decât atât, rezultatul organic numărul unu într-o căutare Google este de zece ori mai aproape de a fi accesat în comparație cu o pagină de pe locul 10. 

Acesta este motivul pentru care proprietarii de site-uri web încearcă atât de mult să se asigure că paginile lor sunt clasate în topul rezultatelor căutării Google. Același set de statistici de căutare a cuvintelor Google sugerează și faptul că primele trei rezultate de căutare obțin 75,1% din toate clickurile, așadar nu ar strica să apelezi la o agenție digitală care să te ajute să rankezi în primele trei rezultate.

 

6. Te afli pe prima pagină a căutărilor în Google - Acesta este evident un lucru minunat, având în vedere că doar 0,78% dintre utilizatorii Google fac click pe rezultatele din a doua pagină. Chiar dacă este indicat să te numeri printre primii trei, este totuși mult mai bine decât să te afli situat pe a doua pagină. Aceasta este accesată de mult prea puțini utilizatori. Pentru a obține rezultatele dorite este extrem de important să folosești tactici SEO și cuvintele cheie potrivite pentru a-ți asigura locul în clasamentul din prima pagină.

 

7. Folosești titluri sub forma unei interogații - Întrebările au observat un CTR cu 14,1% mai mare. Studiile arată că există o serie de modalități de a crește probabilitatea ca utilizatorii să facă click pe pagina ta din Google. De exemplu, titlurile care au între 15 și 40 de caractere au un CTR cu 8,6% mai mare în comparație cu cele din afara acestui interval, precum și variantele în care ordinea cuvintelor te trimite către forma unei întrebări.

 

8. Folosești cuvinte cheie pentru adresa de URL - Se pare că această formulă aduce un CTR cu 45% mai mare decât adresele URL care nu conțin cuvinte cheie. Conform statisticilor de căutare pe Google, alte modalități de a îmbunătăți CTR-urile includ utilizarea titlurilor emoționale și a descrierilor meta. Titlurile cu perspective clar pozitive sau negative îmbunătățesc valorile CTR cu aproximativ 7%. Paginile cu o meta descriere primesc cu 5,8% mai multe clickuri decât cele fără. 

 

9. Ești deja indexat în Google - Înseamnă că deja ești luat în considerare de motorul de căutare. Se pare că indexarea poate dura între 4 zile și 4 săptămâni, neexistând un timp fix în care Google indexează un site. Timpul variază în funcție de o serie de factori, cum ar fi popularitatea site-ului, conținutul și structura acestuia. 

 

10. Folosești canalele de Social Media - Având în vedere că cel mai căutat cuvânt pe Google la nivel global este „Facebook”, este esențial ca business-ul tău să se regăsească și pe acest canal de social media. Pe baza a șase luni de date, primii cinci termeni cei mai căutați pe Google sunt branduri importante din mediul online.

 

După Facebook, celelalte cuvinte care formează primele cinci căutări sunt YouTube, Google, Gmail și Hotmail. Dacă reducem toate numele de brand, primele patru cuvinte cele mai căutate pe Google sunt „vreme”, „hărți”, „traducere” și „calculator”. Așadar ai grijă să ții cont de acestea în strategia ta de content marketing.

 

Este evident că Google domină modul în care miliarde de oameni utilizează internetul, setează strategiile agențiilor digitale și îmbunătățește, într-un cuvânt, viața noastră.  

FULLSCREEN
(P) Când știi că ai succes cu strategia de promovare digitală a business-ului tău?
  • /

related posts