Trei principii sănătoase pentru un corp armonios, de la antrenoarea de fitness Tanya Croitoru


Nu ai idee cât de mult îți poate transforma corpul o nutriție sănătoasă. Mulți oameni cred că, pentru a pierde în greutate, trebuie să mănânci foarte puțin. Dar nu este chiar așa. 


Nu este nevoie de înfometare, mai ales pentru cei care practică un sport de 2-3 ori pe săptămână. O siluetă perfectă necesită de fapt o dietă sănătoasă și adecvată. Iată recomandările antrenorului de fitness Tanya Croitoru.


Primul principiu este să mâncăm alimentele potrivite care să ofere corpului nostru energia de care are nevoie. Pentru a te simți bine și a te antrena greu, trebuie să fii energic în orice moment. Prin urmare, cantitatea de energie furnizată corpului nostru cu alimente trebuie să corespundă cu cantitatea de energie pe care o cheltuie organismul. Dacă o persoană consumă mai puțină energie decât cheltuiește, atunci ar trebui să slăbească.

Al doilea principiu este regula 25 - 50 - 25. Trebuie să fie urmat cu strictețe de cei care doresc să slăbească, deoarece vă permite să reglați greutatea corporală prin controlul cantității de alimente consumate la micul dejun, prânz și cină. Deci, acest principiu înseamnă că 25% din caloriile consumate pe zi ar trebui să provină din micul dejun, 50% din calorii din prânz, 25% din cină. Trebuie să mănânci regulat și să distribui calorii pe tot parcursul zilei, în timp ce te limitezi în același timp la masa de seară. Chiar și pentru cei care nu au nevoie de slăbire, este foarte util să vă ghidați după această formulă.

Al treilea principiu - Micul dejun este foarte important! Dacă aveți un mic dejun bun și, cel mai important, corect, atunci nu veți avea timp să vă fie foame la cină și nu veți mânca prea mult. Și dacă omiteți regulat micul dejun, procesele metabolice încetinesc. Nevoia de picături de energie și caloriile consumate sunt inutile.

Cele mai noi efecte de pe TikTok
 
FULLSCREEN
Trei principii sănătoase pentru un corp armonios, de la antrenoarea de fitness Tanya Croitoru
  • /

related posts

Modifică setările cookies