Cum a vrut Justin Bieber sa demonstreze ca pozele in lenjerie intima facute pentru CK NU au fost editate in Photoshop. Ce a facut


In urma cu numai cateva zile, internetul a explodat: Justin Bieber a devenit noua imagine a brandului de lenjerie intima Calvin Klein, iar la vederea pozelor cu artistul, carcotasii s-au grabit sa spuna ca muschii si partile lui intime au fost editate in Photoshop.


Pentru a le demonstra tuturor celor care au ras de el ca niciuna dintre imaginile publicate nu a fost editata mai mult decat ar fi trebuit, tanarul star pop s-a fotografiat in intimitatea propriului camin, doar in prosop. Apoi, a publicat imaginea pe retelele de socializare.

In poza despre care vorbesc acum mai ales fanele sale, Justin demonstreaza ca are abdomenul plin de patratele, ca bratele lui nu au fost "umflate" in Photoshop si ca nu exista diferente intre imaginile de promovare a lenjeriei intime si corpul lui.

Asadar, timpul petrecut de Justin Bieber la sala de fitness nu a fost in zadar. Fizicul sau "sculptat" a fost apreciat de cei de la Calvin Klein, care i-au oferit o suma generoasa ca sa pozeze in lenjerie intima si sa le promoveze produsele.

"Faptul ca este un star mondial, si-a exprimat simpatia fata de brandul nostru si are o personalitate puternica il face o persoana potrivita pentru a aduce un suflu nou liniei noastre de lenjerie intima", a spus Melisa Goldie, Chief Marketing Officer of Calvin Klein, Inc.

Iata, mai jos, imaginea publicata pe contul lui de Instagram si apoi cateva poze oficiale din campania in care a fost implicat. Vezi vreo diferenta intre imagini?

  • Cum a vrut Justin Bieber sa demonstreze ca pozele in lenjerie intima facute pentru CK NU au fost editate in Photoshop. Ce a facut

related posts

Modifică setările cookies