Cum s-a schimbat tiparul cumpărăturilor în Spania: hârtia igienică, depășită în top de băuturile alcoolice


La începutul pandemiei de coronavirus, populația din întreaga lume a luat cu asalt magazinele pentru a-și face provizii, de departe hârtia igienică fiind cea mai aprovizionată de către oameni.


În cele mai multe țări din Europa, starea de urgență a fost anunțată în urmă cu aproximativ o lună, iar de când se află în autoizolare, oamenii și-au schimbat tiparul cumpărăturilor. Potrivit celor de la Europa Press, hârtia igienică nu mai ocupă locul 1 în topul cumpărăturilor în Spania și nu se mai află nici măcar pe podium.

Sursa citată notează că acum spaniolii cumpără foarte multe băuturi alcoolice, cel mai vândut produs fiind acum berea, ale cărei vânzări au crescut cu 70,1% față de luna trecută! Pe cel de-al doilea loc se află vinul, cu o creștere de 62,6%, băuturile alcoolice fiind căutate în general cu 79% mai mult.

Și vânzările de dulciuri au crescut față de lunile trecute, ciocolata fiind cu 63,6% mai căutată. O creștere foarte mare au înregistrat-o și snacks-urile și fructele uscate: se vând cu 78% mai bine decât în trecut!

Pe primul loc în top se află însă, de departe, făina, acest produs fiind cumpărat cu 113,7% mai mult decât atunci când Spania nu era în stare de urgență din cauza coronavirusului.

Vezi și: Viata bate vlogul - sez. 2, episodul 5: Cristina Almăşan, copilărie fără părinţi

related posts

Modifică setările cookies