A renunțat la sex pentru a avea părul grozav. Ce s-a întâmplat apoi cu bărbatul


Pe vremea când avea 20 de ani, Giorgos Tsetis se bucura de o carieră strălucitoare în modelling. Defila pentru Armani, Versace si John Galliano și totul era perfect. La un moemnt dat, a observat că părul a început să-i cadă.


Treptat, pierderea părului s-a înrăutățit, până când un make-up artist cu care colabora a trebuit să completeze cu păr artificial ca să arate bine într-un pictorial.

"Nu există modele masculine fără un păr bogat. De fapt, un păr frumos este o condiție esențială de a pune mâna pe contracte bune.", a declarat el pentru Mashable.

 

Photo taken: @lindaworldsaffair #greece #inspiration #chania #peace #meditation #frapechino

O postare distribuită de Giorgos Tsetis (@giorgostsetis) pe

Giorgos a luat decizia de a lua un medicament care oprește tarnsformarea testosteronului în dihidrotestosteron - care poate determina apariția foliculilor pilosi, ceea ce duce la chelie. 

Efectele secundare ale acestuia includ disfuncția sexuală, scăderea libidoului , a probleme de erecție și  dificultatea de a ajunge la orgasm.

Asta nu l-a speriat pe Giorgos, care a continuat să ia medicamentul timp de șase ani și în timp ce părul lui a început să crească din nou, problemele sexuale au început să apară. Părăsit de prietenă, devenise depresiv : "Încrederea mea ca un om a scăzut dramatic. Și asta se întâmpla la o vârstă atât de fragedă...!", a declarat acesta.

În cele din urmă, Giorgos a încetat să mai ia medicamentul. După câteva cercetări, el a descoperit că au fost sute de procese împotriva producătorului. Giorgos spune că, din fericire, viața sa sexuală s-a îmbunătățit considerabil și că, într-un final,  problemele s-au rezolvat. 
 

 

Happy Day!!! - Working forever!!! #wilhelminamodels #nutrafol @nutafol

O postare distribuită de Giorgos Tsetis (@giorgostsetis) pe

 

related posts

Modifică setările cookies