Vacanta de vis: Laura Cosoi si Smiley au facut safari in jungla GALERIE FOTO

Laura Cosoi si iubitul ei Smiley s-au intors de curand dintr-o vacanta de vis in Thailanda. Timp de doua saptamani cei doi s-au rupt de lume, au stat fara telefoane mobile si Internet, si s-au bucurat de locuri rupte din  Paradis. "Aveam asteptari mari, dar niciodata nu mi-am inchipuit ca poate sa fie chiar atat de frumos", a spus Laura.

Laura si Smiley si-au  inceput calatoria in Bangkok, oras in care a stat 3 zile si a vizitat aproape tot ce se putea vizita, bifand Palatul Regal, cele mai importante temple, o plimbare cu barca pe raul Menam Chao Phraya, Ancient City - un fel de Muzeul Satului care se afla in afara Bangkok-ului si multe altele.

Am fost impresionata de arhitectura monumentelor, de istoria lor, de credinta buddhista, de culorile vii si atentia pentru detaliile  fiecarui lucru care ii inconjoara, dar mai ales m-a impresionat respectul purtat de popor pentru rege. Mi-a mai placut tuk-tuk-ul , mancarea absolut delicioasa, fructele aromate si masajul pe care nu l-am ratat in nicio zi, preferatul meu fiind Thai masajul si foot masajul”, a mai povestit vedeta ProTV.

Urmatoarea destinatie a fost Koh Samui, insula de care Laura s-a indragostit din prima clipa. Combinatia perfecta intre nisipul alb, apa limpede a marii, jungla, fauna exotica si flori multicolore iti ofera la fiecare pas senzatia ca visezi cu ochii deschisi. Aici, cei doi indragostiti au trait dimineti perfecte: din bungaloul in care erau cazati ieseau direct pe plaja unde micul dejun era servit in bataia brizei.

In plus, in fiecare noapte aveau parte de un concert al valurilor ce se spargeau de stanci acompaniate de glasul pasarilor exotice.

In momentul in care am ajuns pe insula mi-au dat lacrimile de emotie. M-am indragostit de Koh Samui la prima vedere si de-abia astept sa ma reintorc pe minunata insula. Am facut o gramada de lucruri in zilele petrecute acolo: am facut safari prin jungla, am vizitat cascada, am luat pranzul in varful muntelui, am fost la spectacole cu animalele, am hranit elefantii si ne-am plimbat cu ei, am vazut Big Buddha, ne-am plimbat pe plaja si am facut o cura de peste”,a mai povestit ea.

Un alt loc senzational in care Laura si Smiley au ajuns in aceasta vacanta a fost insula Phi Phi, insula pe care vedeta ProTV o descrie ca fiind un loc boem, o parte de Rai.
“Aici nu au nici un alt mijloc de transport in afara de biciclete, oamenii isi  construiesc bungalouri pe plaja si au foarte multe saloane de tattoo. Este in mod cert unul dintre cele mai frumoase locuri pentru plimbari nocturne”, a mai povestit. Aflati aici, cei doi nu au ratat sansa de a merge pe urmele lui Leonardo di Caprio, mai exact pe plaja Maya  Bay, celebrul loc unde s-a filmat pelicula “The Beach”, pelicula in care actorul a avut rolul principal.  In aceasta vacanta Laura a incercat pentru prima oara snorkeling-ul. “Mi-am descoperit o nou pasiune. Nimic nu mi se pare mai relaxant si mai linistitor ca inotatul printre pestii multicolori”.

Cel din urma loc in care a a juns in aceste doua saptamani a fost Phuket. Am fost la spectacolul cel mai celebru din Thailanda FantaSea (un show despre traditiile thailandeze), LadyBoy Show (Simon Cabaret), am facut excursii in pestera si am facut pentru prima oara in viata rafting” a povestit vedeta ProTV. Dupa o vacanta de vis, Laura si Smiley s-au intors cu forte proaspete si pusi pe treaba. Smiley este unul din prezentatorii  super show-ului “Romanii au talent” ce va incepe in luna februarie la ProTV, iar Laura este implicata si ea intr-un nou proiect.