Alina Marica, dovada ca niciodata nu e prea tarziu sa o iei de la zero. A parasit domeniul bancar pentru a crea haine


Nu este niciodata prea tarziu sa iti urmezi visurile si pasiunile - acesta pare a fi mesajul pe care il transmite creatoarea brandului Maressia, Alina Marica. Desi se putea considera o persoana realizata, fiind directoara de banca, sotie si mama a doi copii, Alina si-a dat seama ca isi doreste altceva de la viata. A renuntat definitiv la domeniul bancar si si-a creat propriul brand de haine, cu motive inspirate din traditia si folclorul romanesc.


Pisele vestimentare cu motive traditionale romanesti sunt din ce in ce mai apreciate de fashionistele de la noi din tara, iar Alina Marica vine in intampinarea dorintelor acestora. Hainele ei, vandute sub brandul Maressia, sunt realizate din materiale naturale, cum ar fi panza topita, inul  natural, panza de casa, iar simbolurile alese sunt brodate cu fir de matase sau bumbac, toate avand puterea de a reflecta farmecul unui simbol integrat in tendinte.

"Ma refer aici la semnificatia unor simboluri arhaice menite sa tina la distanta fortele malefice ale Universului, cum este ochiul dacic; sau radacinile noastre puternice impletite cu visurile noastre, cum este redat de copacul vietii", spune pentru perfecte.ro Alina, care tine mult la simbolistica tinutelor sale.

Dupa 15 ani petrecuti in sistemul bancar, Alina Marica a ales o alta cale. Faptul ca nu avea cunostinte legate de design sau fashion  nu a descurajat-o: a muncit, a studiat si a inceput sa isi puna afacerea pe roate.

"Brandul Maressia a fost initial un vis, o dorinta nascuta din sentimentul acela unic de a crea ceva semnificativ, de a schimba directia si de a merge pe un drum nou. Chiar daca domeniul din care veneam eu nu avea nicio legatura cu arta vestimentara, asta nu m-a descurajat, pentru ca am invatat treptat fiecare pas necesar realizarii acestui vis", ne-a povestit Alina Marica.

Alina nu se multumeste doar cu coordonarea afacerii. Se implica activ in orice activitate si este zilnic prezenta in atelier. Are 7 angajati, alaturi de care munceste cot la cot.

"Sunt obisnuita cu provocarile, avand in vedere ca sunt mama a doi copii si sotie, stiu ca nicio zi nu este la fel si ca trebuie sa am energie sa imi fac datoria cat mai bine. Strategia aceasta o folosesc si atunci cand vine vorba de Maressia. Sunt prezenta in fiecare zi la atelier, alaturi de echipa mea formata din 7 angajati si impreuna ne concentram pe realizarea creatiilor in forma lor cea mai buna, nu las niciodata lucrurile la voia intamplarii si asta le-am solicitat si celor care lucreaza cu mine", spune creatoarea brandului Maressia.

Alina Marica spune ca atunci cand concepe hainele se gandeste la femeia care este "in pas cu vremurile, dar care, in acelasi timp, se simte conectata la natura. Femeia care pune pret nu pe trenduri, ci pe frumusetea clasica, eterna, ce nu se demodeaza niciodata. Femeia. care vrea sa se simta comod in haine care totodata atrag atentia".

  • Alina Marica, dovada ca niciodata nu e prea tarziu sa o iei de la zero. A parasit domeniul bancar pentru a crea haine

related posts

Modifică setările cookies