3 greseli de frumusete si de sanatate pe care le faci si cum sa le repari


Mananci sanatos, dormi suficient si faci sport regulat? Chiar daca esti disciplinata, exista momente in care calci "stramb" in materie de stil de viata sanatos. Iata care sunt solutiile pentru astfel de momente.


Greseala numarul 1: ai exagerat cu mancarea la cina

Daca reactia ta normala ar fi sa nu mananci nimic in ziua urmatoare, pentru a compensa aceasta scapare, gresesti! E important sa bei 8-10 pahare de apa, sa mananci multe legume si fructe, sa nu consumi deloc zahar sau junk food si, daca se poate, sa faci o ora de cardio, pentru a arde caloriile in exces.

Greseala numarul 2: nu ai dormit o noapte intreaga

Daca ai stat treaza toata noaptea pentru a respecta un deadline, exista doua cai prin care poti recupera somnul pierdut. Prima este sa mergi la culcare mai devreme in seara urmatoare. A doua ar fi sa iti faci siesta in dupa-amiaza respectiva. Ai grija insa ca somul sa nu fie mai lung de 30 de minute, pentru ca altfel risti sa nu mai poti adormi seara.

Greseala numarul 3: n-ai facut deloc miscare in vacanta

Dupa doar 3 zile de absenta de la sala, corpul tau isi pierde din forma, iar dupa o saptamana isi pierde si din forta. De aceea, dupa o absenta de doua saptamani trebuie sa iti reintri incet in ritm. Ideal ar fi sa reincepi cu 70% din durata si intensitatea antrenamentelor tale obisnuite. Dupa o saptamana de antrenamente reduse poti reveni la ritmul tau obisnuit.

related posts