5 alimente de ocolit daca vrei sa slabesti fara efort


Daca te-ai saturat sa tot calculezi de fiecare data caloriile cand te asezi la masa, nu-ti mai ramane decat sa te feresti de cateva produse care iti saboteaza sistematic silueta.


1. Branza
Ne place tuturor, dar nu se bucura de o reputatie prea buna in randul nutritionistilor. Iar adevarul stiintific doare: branza contine foarte multe calorii. Problema este ca multe persoane consuma cantitati mari de branza pe post de gustare. Din pacate este foate grasa, iar studiile au demonstrat ca alimentele grase nu au acea capacitate de a transmite creierului semnalul ca ne-am saturat asa cum o fac cerealele cu fibre si carnea bogata in proteine. Nici macar calciul pe care il contine nu este un argument atata veme cat il putem procura din iaurt si plante verzi, care nu contin atatea grasimi. Asadar, branza trebuie consumata ocazional si nu inainte de a consulta eticheta diverselor sortimente de pe piata. 

3 alimente pe care nutritionistii NU le recomanda mamicilor care vor sa slabeasca dupa nastere

2. Carnea rosie
Daca renunti la porc sau vita in favoarea pestelui, s-ar putea sa constati ca la fiecare masa mananci cu 200 de calorii mai putin. In plus, nu intri in capcana fripturilor uriase, pe care le servesc majoritatea restaurantelor. Asa ca ori te rezumi la o portie minuscula, ori alegi pestele care contine celebrele grasimi omega 3 care te ajuta sa simti mai repede senzatia de satietate. In plus, esti ferita de grasimile periculoase dintre fibrele de carne rosie, grasimi care inflameaza vasele de sange si te fac vulnerabila in fata unui infarct de miocard. Iar nutritionistii spun ca slabesti mai repede daca alegi pestele cu grasime Omega 3 decat daca nu consumi deloc grasime.

3. Painea alba
Daca o scoti cu totul din meniu, vei fi avea numai de castigat. Gandeste-te la painea alba ca la dulciuri: contine mai ales zaharuri care se ard usor si se transforma rapid in grasime. Ca sa nu mai punem la socoteala faptul ca de obicei o consumi cu unt, branza sau dulceata, situatie care creste exponential numarul de calorii. Asa ca fa un inventar rapid al meniurilor tale obisnuite si renunta inclusiv la paste din faina alba, la pizza, biscuiti etc. Inlocuieste-le cu paste integrale sau mamaliga, pentru ca au un continut crescut de fibre si te vei simti satula dupa cateva inghitituri.

4. Bomboanele

Sunt ca drogurile si nu exageram cu nimic cand spunem asta. Contin zahar care se absoarbe rapid si creste secretia de insulina. Consecinta acestui fenoman este ca vei dori si mai multe dulciuri. Iar pungile de bomboane din supermarket sunt din ce in ce mai mari, iar oferta din ce in ce mai bogata. Treci urgent pe fructe, dar alege-le pe cele care iti usureaza digestia, precum ananasul.

Pofte in timpul sarcinii? Afla de ce organismul gravidei cere alimente interzise

5. Alcoolul
Vei spune ca nu consumi decat cocteiluri si doar la evenimente. Ei bine, doua de tipul margarita au cam 500 de calorii. Iar daca ai cateva petreceri pe luna, vei contoriza mii de calorii la finalul lunii. De asemenea, nu uita ca daca bei cu regularitate alcool, vei avea si tendinta de a manca mai mult. Asa ca n-ar strica sa te rezumi la putina sampanie, putin vin alb si multa, multa apa plata.
 



related posts