5 moduri in care poti taia 100 de calorii la fiecare masa


E plictisior sa stai sa numeri caloriile la fiecare masa, dar este totodata cea mai simpla metoda de a slabi. Alimentele sarace in calorii necesita un timp mai indelungat de preparare si costa ceva mai mult. Nici cele semipreparate nu sunt o solutie, pentru ca au in compozitie cantitati ridicate de sare, zahar si grasimi. Solutia este sa tii cont de cinci trucuri simple, care te vor ajuta sa tai cate 100 de calorii la fiecare masa, fara sa iti dai seama.


1. Micul dejun
Croissant-ul e delicios, insa ai idee cat de nesanatos este? Pe langa faptul ca este bogat in calorii, contine si foarte multe grasimi. Incearca sa-l inlocuiesti la micul dejun cu doua felii de paine prajita, facuta din faina de grau integrala. Adauga putin unt sau crema de branza si savureaza un mic dejun mai sarac cu 100 de calorii decat cel obisnuit.

2. Salata
Dressing-ul cremos pe care obisnuiesti sa il adaugi peste salate este foarte bogat in calorii. Inlocuieste-l cu unul la fel de gustos, pe baza de ulei de masline sau otet balsamic. Salata va fi delicioasa si in plus, vei simti cum dieta chiar functioneaza.

3. Dulciurile
Stiu, e greu sa te abtii de la ciocolata, bomboane sau prajituri. Corpul tau simte nevoia de dulce. Totusi, exista si varianta sanatoasa, extrem de saraca in calorii. Amesteca iaurtul tau preferat cu fructe, lasa-l cateva ore la congelator si bucura-te se o inghetata deloc daunatoare pentru corpul tau.

4. Cartofii la cuptor
Daca esti la dieta, cartofii la cuptor sunt perfecti pentru un praz copios. Dar inlocuieste branza si smantana pe care o adaugi cu putin ton si un dressing sarac in grasimi.

5. Junk food
Cui nu i se face din cand in cand pofta de junk food? Daca nu te poti abtine, incearca macar sa consumi 100 de calorii mai putine decat de obicei. E foarte simplu – opteaza pentru un hamburger in loc de cheeseburger si renunta obligatoriu la cartofii prafiti.

related posts

Modifică setările cookies