Cele 4 mici schimbări care te vor ajuta să duci o viață mai sănătoasă


Cu toții aspirăm la un stil de viață cât mai sănătos iar cu toate astea facem excese și nu ținem cont de micile trucuri care ne favorizează bunăstarea 


Majoritatea trăim într-un mediu haotic, muncim de dimineață până seară și întrăm într-o rutină care uneori favorizează un stil de viață nesănătos. Cert este că nu există o rețeta magică, însă un cunoscut doctor și scriitor britanic, Rangan Chatterjee, propune ideea de a face câteva schimbări care ne pot ajuta să ne simțim mai bine atât fizic cât și psihic.

Potrivit lui Rangan acestea sunt atuurile pentru a ne îmbunătăți viața:


Între cină și mic dejun ar trebui să avem "fereastră" de 12 ore


Sunt foarte multe diete care susțin un stil de viață sănătos. Unele mai eficiente, altele mai puțin. 

Dacă să-ți schimbi alimentația sau să renunți să consumi anumite produse ți se pare ceva dificil, Rangan susține că între ultima masă de seară și micul dejun ar trebui să avem aproximativ 12 ore. De exemplu dacă cinăm la ora 19:00 este recomandat să luăm prima masă chiar de la 7 dimineața.

 

Importanța exercițiilor fizice și forța pe care o deține corpul tău


Pentru mulți dintre noi este foarte dificil să îți găsești timp pentru a merge la sala sau pentru a face puțină mișcare. Celebrul doctor ne recomandă să ne alegem un set de exerciții fizice pe care să-l urmăm măcar de două ori pe săptămâna.Decât deloc, ar fi recomandat să facem puțin sport două zile pe săptămâna. Efectele vor fi uimitoare! 

 

Petrece mai mult timp la lumina zilei


Mulți dintre noi ne concentrăm să obținem cele 7 ore de somn pe noapte care sunt recomandate, însă uităm că mai sunt și alte aspecte care favorizează un stil de viață sănătos.

Corpul nostru are nevoie atât de întuneric cât și de lumina zilei. Doctorul Chatterjee ne recomandă ca zilnic să ne expunem la lumina chiar și pentru o perioadă scurtă de timp. Uneori avem tendința de a rata lumina zilei, mai ales în perioada de iarnă, atunci când plecăm dimineață pe întuneric de acasă, ne petrecem mare parte din zi la job și ne întoarcem acasă tot seara, pe întuneric.

Specialistul spune că 20 de minute pe zi sunt suficiente pentru a ne expune la razele solare și că odată ce începem să ținem cont de acest aspect viață noastră se va îmbunătăți, iar noaptea ne vom odihni mult mai bine.

 

Petrece 15 minute pe zi cu ține însuți


Te trezești și auzi alarma. Te hotărăști să mai rămâi puțin în pat, apoi auzi din nou alarma. Iei telefonul în mâna și începi să tastezi un mesaj. Ei bine, sunt persoane care trăiesc în acest sistem alert toată ziua. Specialistul Rangan Chatterjee ne spune că este extrem de important să petrecem timp cu noi înșine. Este recomandat ca un sfert de ora pe zi să ne-o rezervăm pentru a ne relaxa, a ne face ordine în gânduri și a ne lasă mintea liberă, fără nici o grijă.

FULLSCREEN
Cele 4 mici schimbări care te vor ajuta să duci o viață mai sănătoasă
  • /


related posts