(P) Cinci idei pentru un mic dejun sănătos la birou


Eşti mereu pe fugă dimineaţa şi nu apuci să serveşti micul dejun înainte de a pleca la serviciu? Acest obicei nu este unul sănătos, aşa că îţi recomandăm să nu ratezi micul dejun, acesta fiind cea mai importantă masă a zilei.


Tocmai de aceea, îţi venim în ajutor cu câteva idei şi reţete, pe care le poţi pregăti, pentru a lua micul dejun la birou!

 

Fructe

Dacă vrei să iei un mic dejun sănătos şi gustos, ar trebui să incluzi fructele în meniul tău de dimineaţă, mai ales în timpul verii. În primul rând, fructele conţin multă apă, sunt slabe în calorii, dar bogate în fibre şi nutrienţi. Iar avantajul este acela că în timpul verii poţi alege dintr-o gamă variată de fructe, cum ar fi cireşe, zmeură, căpşune, piersici, pepeni, caise, etc.

Dacă nu ai timp să serveşti micul dejun acasă, poţi lua fructele cu tine chiar şi la birou, într-o caserolă. Ar fi de preferat să mănânci un singur tip de fructe dimineaţa, pentru o digestie mai uşoară, însă poţi alege şi un mix, în care poţi include şi nuci sau alune.

 

Lapte de migdale cu cereale

Dacă nu poţi renunţa la lapte, îl poţi înlocui cu unul de migdale, care este mult mai sănătos şi consistent. Laptele de migdale îl poţi cumpăra de la orice supermarket sau de la plafar, iar dintr-un litru poţi să pregăteşti în jur de trei-patru porţii, aşa că ai asigurat micul dejun pentru o jumătate de săptămână.

Laptele de migdale poate fi servit cu cereale din ovăz, nuci, seminţe, stafide şi banane uscate, însă poţi adăuga şi altfel de cereale, după propriul gust. Totuşi, încearcă să eviţi cerealele cu zahăr sau cele care conţin conservanţi sau coloranţi.

 

Sandwich-uri proaspete

Un sandwich cald este delicios la micul dejun şi este foarte uşor de preparat. Ai nevoie doar de nişte chifle sau lipii, salată, roşii, avocado, castraveţi, humus, ardei şi tofu. Evident, poţi să înlocuieşti aceste ingrediente şi cu alte produse, în funcţie de gust.

Aceste sandwich-uri le poţi pregăti seara, când ajungi acasă, iar a doua zi le poţi încălzi şi le poţi mânca la birou. Iar dacă nu ai timp să îţi pregăteşti micul dejun, poţi comanda de la Subway un sandwich delicios, care va ajunge rapid la tine la birou, iar astfel vei servi micul dejun la ora potrivită.

 

Pâine prăjită cu avocado sau unt de arahide

Pâinea prăjită cu unt de arahide şi dulceaţă este mai mult un desert decât un mic dejun, însă este săţioasă, iar combinaţia este super uşor de pregătit dimineaţa. În plus, poţi să păstrezi untul de arahide şi dulceaţa la birou, iar de acasă poţi să vii doar cu pâinea proaspăt prăjită.

Acest mic dejun merge servit cu un ceai, sau cu un fresh de portocale, pentru un boost de energie. Iar dacă nu îţi place untul de arahide, poţi alege o pastă de avocado, în combinaţie cu roşii proaspete şi puţin busuioc.  

 

Smoothie de fructe sau de legume

Un suc de fructe servit dimineaţa îţi poate da instant doza de energie necesară pentru întreaga zi. Aşa că gândeşte-te ce fructe îţi plac şi pune-le în blender, pentru a pregăti un smoothie delicios.

După ce este gata, îl poţi pune într-un borcan de sticlă şi îl poţi lua fără probleme la birou. Poţi încerca să îţi pregăteşti şi smoothie-uri din legume, iar printre cele mai delicioase se numără cele din sfeclă, morcov sau avocado.

Aşadar, acum ai cinci opţiuni pentru un mic dejun sănătos, pe care îl poţi servi fără probleme la birou. Chiar dacă eşti mereu pe fugă, este important să nu ratezi prima masă a zilei, aşa că pregăteşte-ţi mereu o gustare sănătoasă.



related posts