EXCLUSIV Cum păcătuiește Adina Halas! Ce program de antrenamente are vedeta și cum arată meniul ei de sportivă!


Face cycling de 8 ani, are un meniu bine stabilit, câteva exerciții de sală preferate si…un soț antrenor! Acum înțelegem de ce Adina Halas este mereu fit!


Autor Dana Popa

 Arată bine și cu mici ajustări estetice este aproape perfectă! Mama natură a fost, de asemenea, generoasă cu ea! Dar ce sacrificii stau în spatele unui trup atât de bine sculptat?

Ne dezvăluie chiar Adina Halas, exclusiv pentru Perfecte.ro.
Dacă vă doriți o alimentație și o siluetă  ca ale vedetei, vă invităm să îi urmați sfaturile. După atâta vreme în care este adepta sportului și a unui regim de viață sănătos, Adina Halas chiar știe ce face! 

  

 "În perioada aceasta mă antrenez de minim 4 ori pe săptămână. Fac antrenamente cu greutăți de 2-3 ori pe săptămână, de regulă de tip circuit sau clase specifice, separat de antrenamentele cardio (tot de 2-3 ori pe săptămână).  

Sunt întrebată des ce exerciții fac cel mai mult. Exercițiul care se regăsește mereu în programele mele de antrenament este genuflexiunea, în diverse variante. Este de bază când vine vorba despre posteriorul mult visat de reprezentantele sexului frumos, dar și când vorbim despre picioare puternice, frumos definite. Este un exercițiu complex, care implică mulți mușchi și care, în timp, își arată beneficiile. În al doilea rând aș menționa fandările, tot așa, în diverse variante și planșa, pentru un abdomen puternic și nu numai. 

 

Ca și antrenament cardio, preferatul meu este cyclingul, pe care l-am descoperit acum 8 ani și care mi se pare de departe cel mai potrivit mie, deoarece pe lângă faptul că este un tip de antrenament intens, este foarte distractiv. La cycling merg numai la orele lui Lucian, nu pentru că este soțul meu :) ci pentru că titlurile obținute ca sportiv de performanță și calificarea și experiența sa în antrenoriatul intern și internațional m-au convins de la început că el este alegerea potrivită.

Câteodată sparg rutina și merg să alerg 5-8 km, mai ales că este încă vacanța de vară și îl pot lua cu mine pe băiețelul meu, Serghei, care mă însoțește pe bicicletă. Sportul mă ajută să am o stare psihică excelentă și un nivel ridicat de energie. Faptul că și kilogramele în plus stau la distanță este un bonus deloc de neglijat, desigur’, spune Adina Halas pentru Perfecte.ro. 

Meniul este unul pe măsură!

Cum nu se poate sport fără dietă, Adina ne-a dezvăluit și în ce constă meniul ei!

“Am descoperit acum mulți ani că dacă cineva vrea să slăbească, dieta este pe primul loc, urmată de sport pentru un fizic armonios și odihnă. Am o alimentație echilibrată de mult timp și mănânc în proporție de 80% alimente bogate în nutrienți, care aduc beneficii fizicului meu și implicit psihicului. Îmi fac și de cap, de regulă în weekend-uri sau în vacanțe, dar niciodată când scopul meu este slăbirea. Dintre alimentele cu care "păcătuiesc" asumat, pe primul loc se află ciocolată cu lapte, urmată îndeaproape de înghețată. Mănânc foarte rar fast-food, de două-trei ori pe an și la fel de rar "fur" din paharul lui Lucian, soțul meu, cola. 

  

 În perioada asta, meniul meu zilnic este alcătuit din 3 mese principale și o gustare. Nu mănânc mai târziu de ora 19.00, în afară de weekend, când mai fac excepții. În afara excepțiilor de care am menționat, nu mănânc zaharuri simple și nu beau alcool. Știu să îmi aleg vinul, dar mai știu și că alcoolul oprește arderea grăsimilor, așa că dacă vreau să scap de câteva kilograme, alcoolul este pe lista alimentelor interzise. 

  

 Cel mai des în meniul meu se găsesc următoarele alimente: ouă, legume de sezon și salate, migdale, caju, fulgi de ovăz, iaurt grecesc 2%, fructe de sezon, avocado, măsline, pește, carne, cartofi dulci, quinoa, leguminoase, crackers de secară, fructe de mare. Mănânc și supe, borșuri, salată de vinete făcută de bunica mea sau icre făcute de mama, chiar și la dietă, dar am grijă la combinații și cantități. Folosesc în bucătărie mult turmeric, busuioc, scorțișoară, ardei iute, ghimbir și usturoi. Fructele le mănânc până în ora 15.00. Dimineața beau un pahar cu apă caldă cu lămâie. Consum 3 litri de apă pe zi. Beau cafeaua neagră și foarte rar îi adaug și lapte de migdale. Îmi place să pregătesc masa pentru familia mea și profit de zilele mai puțin aglomerate să fac acest lucru. Pentru mine prepar destul de des în perioada asta pastă de avocado, humus și bruschete. În plus, beau zilnic ceai verde. 

  

Îmi monitorizez activitatea sportivă și alți parametri cu un smartwatch care este setat la minim 10,000 de pași pe zi", a mai completat Adina Halas pentru Perfecte.ro.  



related posts