Cum să slăbești garantat, înainte de Sărbători. Dieta secretă a Mihaelei Bilic


Deși, ani la rândul, a refuzat să dea sugestii despre ce trebuie să mănânci ca să slăbești, nutriționistul Mihaela Bilic oferă acum o cură de slăbire care funcționează garantat.


Pentru că a fost rugată de fani să le recomande o dietă care să funcționeze, Mihaela Bilic a postat pe contul său de Facebook un plan alimentar care promite scăderea în greutate și pare perfect acum, înainte de Sărbători.

Citește și: Vrei sa slabesti? Afla cum sa te feresti de grasimi!

Haideți să fim sinceri, toată lumea slăbește daca renunță la zahăr, fructe, făinoase- adică la carbohidrați. Însă dacă vrei o reală detașare de pofte și gândul la mâncare, dacă vrei schimbarea metabolismului și un regim care să dea cu adevărat un “restart” corpului tău, atunci eu cred că trebuie renunțat și la carne și la brânză.

Tot vine Postul Crăciunului, așa că m-am RĂZgândit în legătură cu dietele și vă propun, confidențial și în secret, o cură de slăbire care funcționează garantat și vă dă posibilitatea să fiți în formă maximă de Sărbători! Fiți pe fază, ocazie ca asta nu știu când o să se mai ivească.

Cură de slăbire/detoxifiere/schimbare metabolism și eliminare dependentă de mâncare:

– principiu- 2 mese/zi compuse din legume, produse lactate, oua și pește/fructe de mare; totul gătit la abur, la cuptor, sau la grătar, cu maxim 1 lingură de ulei/zi

– permise la liber- apă, ceai și cafea, limonadă îndulcite cu îndulcitori, băuturi răcoritoare cu îndulcitori ( tip Zero/Max)

– excepție- se pot folosi 1-2 linguri de parmezan/brânză rasă pe post de condiment, în loc de ulei

Dimineața- ceai sau cafea (pot fi cu lapte)

Prânz – 1 iaurt/brânză proaspătă/cottage cheese (perle de brânză) cu legume crude SAU un castron de ciorbă de orice fel

Seara- pește de orice fel (inclusiv conservă) cu legume gătite/salată SAU un castron de ciorbă de orice fel

Atenție: leguminoase de tip fasole boabe, linte, mazăre, năut/humus maxim de 2 ori/ săptămână

La nevoie și în caz de foame se pot adăuga suplimentar la prânz 1-2 ouă fierte/omletă

Nu contează orele de masă, important e să nu fie mai mult de 2/zi.

Nu contează cât de mare e porția de pește.

Nu contează greutatea de plecare, vârsta sau sexul, e general-valabil.

Contează ca regimul să fie ținut minimum 3 săptămâni (ideal ar fi 3 luni), doar atunci se dă un “restart” cu adevărat întregului organism”, a scris Mihaela Bilic pe contul său de Facebook. 



related posts