Dieta Manhattan: descopera cele 10 reguli ale unei siluete de invidiat


Vezi ce mananca new-yorkezele pentru a fi mereu slabe.


Insula Manhattan din New York este binecunoscuta pentru restaurantele excelente, cofetariile cu miresme innebunitoare si populatia de tinere cu siluete de modele.

Scriitoarea Eileen Daspin, mandra new-yorkeza, dezvaluie la ce trucuri dietetic apeleaza ea si prietenele ei pentru a fi mereu intr-o forma de invidiat.

In noua ei carte, “The Manhatten Diet”, Eileen recunoaste ca “gust din toate dar nu mananc aproape nimic”.

Iata cateva dintre regulile dietei Manhattan, care te vor aduce mai aproape de silueta visata:

1.    Mananca cu betisoare chinezesti – vei inghiti portii mai mici si te vei simti plina mult mai repede.
2.    Nu manca sosuri decat la ocazii cu adevarat speciale.
3.    Nu tine niciodata in casa gustari grase, cum ar fi untul de arahide.
4.    Toarna apa peste resturile ramase in ajun – astfel nu vei mai putea sa le mananci a doua zi sau peste noapte.
5.    Adauga lapte la ceaiul verde. Are un gust de inghetata de ceai verde si te va face sa consumi mai putine calorii.
6.    Daca iesi in oras si vrei sa bei ceva, dilueaza alcoolul cu apa sau gheata.
7.    Mananca gustari sanatoase si satioase, ca cerealele.
8.    Alege recipiente mici. Chiar daca vei consuma tot recipientul de iaurt gras, de exemplu, vei servi o portie mica, nu una mare.
9.    Cumpara produse mai scumpe. O cantitate mica de otet balsamic va fi un rasfat mai sanatos fata de alternativa lui mai ieftina, uleiul de porumb, de exemplu. Rationalizand portiile pentru ca sunt scumpe, vei consuma mai putin.
10.  Gateste pranzul pentru birou acasa. Daca vei prepara legume la cuptor pentru urmatoarele 3 zile, de exemplu, iti va fi usor si te vei asigura ca mananci doar alimente de calitate.

 

related posts

Modifică setările cookies