Efectele negative ale anticonceptionalelor: celulita, kilograme in plus, chisturi ovariene, lipsa apetitului sexual


Nu toate femeile reactioneaza bine la anticonceptionale, mai ales ca multe le iau “dupa ureche” sau fara sa faca niste teste relevante. Tu te-ai confruntat pana acum cu vreo neplacere din cauza anticonceptionalelor?  


Iata cele mai interesante raspunsuri ale cititoarelor la dezbatarea de pe www.perfecte.ro.

M.
Iau ***** de 7 ani. Ma simt foarte bine cu ele. M-am ingrasat 10 kg, dar nu din cauza lor, ci din cauza ca o luasem razna cu mancatul. In plus eram si sedentara. M-am apucat de sport si mancat sanatos, fara a ma infometa (duminica imi permit o prajitura sau putina ciocolata), consum 1.5-2 litri de apa pe zi, iar acum, am pierdut cele 10 kg si peste. Ma mentin si ma simt foarte bine cu *****.

Nu pot renunta la anticonceptionale, deoarece am ciclul neregulat
(am incercat si mi s-a dereglat organismul). Nu mi-a scazut libidoul (din contra) si nu am celulita. Secretul, la anticonceptionale (mi-a spus ginecologul) este o viata cat de cat sanatoasa, somn, cel putin 7 ore pe noapte, nu fumat si sport regulat. Daca faceti aceste lucruri, puteti sta linistite. PS: Contraceptivele sunt doar o scuza a celor care s-au ingrasat, pentru a manca mai mult. Am vazut-o pe pielea mea.

Silvia

Parerea mea este ca fac mai mult rau decat bine. Am luat timp de trei ani cu pauza, ca la carte, in fiecare an cel putin o luna, dar deja din primele 3 luni am pus pe mine 14 kg pe care nu am mai reusit sa le dau jos in totatlitate.

Raul cel mai mare care mi l-au facut a fost faptul ca mi-au ascuns un chist care in momentul in care am oprit tartamentul, dupa trei luni, s-a inflamat si mi-a produs niste dureri de m-au bagat in spital.

Medicul ginecolog mi-a spus ca in timpul medicatiei cu pilule acest chist se retrage si nici nu se vede la ecografii,  iar in momentul in care am oprit medicatia deoarece imi doream sa fac un copil, s-a inflatat si a ajuns sa masoare 7cm...



Diana B.

Da, am avut ceva probleme: celulita si lipsa completa a apetitului sexual. Am luat **** aproape 4 ani, m-am simtit bine la inceput. Dupa o perioada deja imi venea greata cand luam pilulele, pur si simplu parca organismul meu refuza sa le mai accepte si dupa ce inghiteam pilula parca o simteam mereu "acolo" in stomac, ca si cum ar fi ceva strain corpului.

Dupa cateva cercetari medicale, am realizat ca mai aveam cateva simptome carora nu le dadusem atentie: ma intepa inima in fiecare seara si respiram tot mai greu. Medicul mi-a zis sa renunt imediat! Am renuntat de 3 luni la *****, celulita a disparut aproape complet( fac si sport si mananc sanatos, fac impachetari cu diverse produse naturiste, insa faceam si inainte dar tot nu aveam rezultate pentru ca pilulele retineau apa in organism).

Ca sa nu mai zic de apetitul sexual, care a revenit la normal si din cauza caruia am suferit si eu, dar si partenerul, pentru ca eu pur si simplu nu aveam niciodata chef de sex, de parca nu as fi fost atrasa de el.

Flavia
Eu iau **** de 5 ani. Cand le-am inceput, am slabit vreo 3 kg, mi-au disparut cosurile (nu erau probleme mari, dar existau si ele), mi s-a reglat ciclul perfect, n-am mai avut nici un simpton premestrual. Deci, numai de bine. Celulita aveam si inainte, de la varsta de 12 ani. La mine e ceva ereditar, toate femeile din familie au asa ceva. Am facut si pauze de 1-2 luni de la pilule, la sfatul medicului pentru a vedea, dupa cum a spus el, daca organismul meu functioneaza bine, deorece menstruatia e impusa de pastile, nu e mestruatia normala.

 Si de fiecare data mi-a venit la timp, exact la 28 de zile, ca si cand luam pilule. Depinde de organismul fiecaruia.



Andi

Am 22 de ani si vreo 3 ani am luat pilule. Intr-adevar, am ceva celulita, dar nu pot sa zic ca din cauza lor a aparut pentru ca mancam foarte multe prostii si fast food...In rest nu am avut absolut nici o problema. Dupa ce am renuntat la ele am avut o mica problema cu cosurile. care mi-au aparut peste noapte.

Roxana
Eu iau ***** cam de 1 an si in primul an nu am avut probleme. Dupa un an nu m-am ingrasat foarte mult, ce- i drept ...doar vreo 3 kg, dar mi-a aparut foarte multa celulita si  mi-a scazut cheful de sex.


Svetlana
Am luat timp de trei saptamani **** pentru adolescente, foarte slabe (ceva de genul asta) si m-am ales cu o ciuperca ingrozitoare din cauza ca aveam imunitatea scazuta si a afectat flora mucoasei din vagin. A fost cea mai neplacuta perioada din viata mea!!

Andreea

Am fost la dermatolog cu problema cosurilor, care nu era foarte grava la mine, dar pentru a preveni, am decis sa urmez un tratament cu anticonceptionale.Am luat 3 luni, timp in care menstruatia imi venea in aceeasi zi in fiecare luna (deci mi-a reglat si asta), fata e mai curata. In schimb mi-a cazut parul ingrozitor, aveam parul foarte gros, iar in 3 luni jumatate din el a cazut.


Roxy (2011-10-14 17:53:04)
m-am ingrasat 15 kg de la *****

Denisa
Da, eu m-am ingrasat 10 kg in cursul a 3 luni. Am luat contraceptive *** si m-am ingrasat foarte tare, desigur, mi-a aparut si celulita. Inca ma chinui sa scap de efectele acestor pastile. Eu le-am luat pentru ca aveam dereglari hormonale.

Iulia
Si eu am luat*****, iar de cand am inceput sa iau imi cade parul ingrozitor!!!! :(

Alina
Din cauza anticonceptionalele am facut celulita.  Eram foarte slaba si, dintr-o data, am ajuns sa fiu la ultimul nivel de "Coaja de portocala", fara sa fac ceva gresit. Mancam sanatos, faceam sport in fiecare zi si impachetari, si cu toate astea, celulita era acolo. Cand am renuntat la ele, a disparut incet si celulita si am si slabit. Practic, m-am dezumflat.
 

related posts

Modifică setările cookies