Esti stresata? Uite ce solutii rapide ai ca sa fii zen


Daca nu esti tocmai in apele tale, te enervezi din orice, nu te poti odihni cum trebuie sau esti irascibila, diagnosticul este unul singur: esti stresata. Pentru ca trebuie sa actionezi cat mai repede, iti recomandam sa o faci prin alimentatie. Uite ce alimente sunt recomandate pentru relaxare.


Portocalele
Un studiu german a scos la iveala ca vitamina C ajuta la reducerea stresului si readuce tensiunea arteriala si  cortizolul la normal. Mai mult, vitamina C iti intareste sistemul imunitar. Asa ca, mananca o portocala ori de cate ori te simti ravasita.

Migdalele, fisticul si nucile
Migdalele sunt pline de vitaminele B şi E, care ajuta la stimularea sistemului imunitar, iar nucile si fisticul ajuta la scaderea tensiunii arteriale. Asa ca, fa-ti un cocteil din acestea si relaxeaza-te.

Avocado
Grasimile mononesaturate si potasiul din avocado ajuta la scaderea tensiunii arteriale. Avocado este chiar mai indicat in acest caz decat bananele, care si ele au un continut de potasiu deloc de neglijat.

Suplimente alimentare
Nu trebuie sa lasi stresul si anxietatea sa puna stapanire pe tine si sa te doboare. Suplimentele alimentare te pot ajuta in acest sens: noi iti recomandam Anxin, capsule cu extracte din plante: sunatoare, ceai verde si passiflora.

Anxin ajuta la ameliorarea simptomelor cauzate de stari de anxietate, agitatie, nervozitate, oboseala, iritabilitate,
imbunatatind capacitatea de relaxare si de management al stresului cotidian. De asemenea, imbunatateste
calitatea somnului in insomniile cauzate de stari anxioase. Pretul recomandat pentru o cutie cu 20 de capsule este de 17 ron.

related posts

Modifică setările cookies