Gateste raw vegan acasa! Retete super simple pentru mic dejun, pranz si cina


Regimul raw vegan are din ce in ce mai multi adepti. Cu toate astea, multe persoane vad ca o corvoada faptul ca trebuie sa faca un meniu diversificat fara sa foloseasca produse animale si foc. 

Tag-uri: #raw vegan #retete

Printre vedetele care s-au specializat in ceea ce inseamna alimentatie raw vegan se numara si Carmen Negoita. Aceasta prefera alimentele naturale, fara zahar sau aditivi, neprocesate termic, astfel incat sa se pastreze cea mai mare parte din nutrienti.

Carmen Negoita a deschis, alaturi de sora ei, si un restaurant raw vegan cu produse de acest tip, foarte apreciate de cei care acorda importanta sanatatii lor.

Unele retete sunt indeajuns de simple pentru a fi realizate de oricine acasa. Iata ce exemple ne ofera Carmen Negoita.

„Puteti prepara usor budinca de chia. Se face din lapte de cocos sau migdale, in care se amesteca incet semintele de chia pana se face o pasta omogena. Se serveste cu rodie sau banana si smochine.

Apoi, pentru pranz sau cina, puteti face rapid salate cu vlastari, nuci, valeriana si seminte de dovleac. Vlastarii se gasesc in supermarketuri. Mai puteti incerca pasta de avocado cu crackersi dezhidradati, seminte si vlastari, la care puteti adauga, pentru gust, usturoi sau ceapa verde”, declara Carmen Negoita.

In ceea ce priveste micul dejun, puteti pregati unul in stil raw vegan si acasa. “Amestecati in blender fulgi de ovaz, inmuiati in prealabil, cu seminte, banana sau capsuni, sa care puteti adauga maca, un superaliment pe care il gasiti la plafar, pentru un plus de substante nutritive. Puteti sa mai adaugati, dupa gust, pudra de vanilie, pudra de roscove sau scortisoara. Este usor de preparat si satios”, spune Carmen Negoita.

FULLSCREEN
Gateste raw vegan acasa! Retete super simple pentru mic dejun, pranz si cina
  • /

related posts

Modifică setările cookies