(P) Programul “Rabla la ochelari!” aduce schimbarea


Cel mai mare lanț de optică din România oferă până la 500 de lei persoanelor care renunță la vechea pereche de ochelari. Mai mult, acestea vor beneficia de consultații gratuite.

Tag-uri:

Cea mai bună soluție din toate timpurile pentru rezolvarea problemelor de vedere a fost purtarea ochelarilor. Creșterea dioptriilor duce la vedere încețoșată, dureri de cap, amețeli și disconfort continuu, iar aceaste simptome sunt frecvent întâlnite în rândul persoanelor de toate vârstele, de la copiii, până la oameni în vârstă.  

Dacă te numeri printre cei care dețin o pereche de ochelari acasă, atunci este momentul să faci o schimbare semnificativă în viața ta! Lensa.ro propunea cea mai bună soluție pentru a te bucura de o viziune mai “clară” printr-o nouă pereche de ochelari. 

Tot ce trebuie să faci este să vii în magazinele Lensa cu vechea ta pereche de ochelari și vei primi la schimb, prin Programul “Rabla la ochelari”, până la 500 de lei pentru a-ți achiziționa o nouă pereche. 

Lensa.ro sare în ajutorul tuturor persoanelor care, dintr-un motiv sau altul, vor să își schimbe perechea de ochelari. Fie că dioptriile tale s-au schimbat, fie că îți dorești să încerci ceva nou, cel mai mare magazin de optică din România este alături de tine în perioada 1 Septembrie - 31 Octombrie 2020 și te așteaptă în magazinele sale să profiți de oportunitate!

Programul “Rabla la ochelari!” aduce schimbarea

În cadrul acestui program, persoanele care vin in showroom-urile Lensa vor primi pana la 500 RON in schimbul perechii vechi de ochelari. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.

Sănătatea înseamnă să înțelegem nevoile reale ale corpului nostru și să le satisfacem rațional

Lensa urmărește ca românii să conștientizeze importanța îngrijirii vederii, în acest sens cel mai mare magazin online de optică din România a observat în cadrul unei cercetări realizate în 2019 că românii nu sunt preocupați suficient de aspectul prevenției sau al corecției la timp. Realizat pe un eșantion de 6.000 de respondenți, studiul a scos la suprafață faptul că mai mult de 70% dintre români nu merg la timp la consultațiile oftalmologice sau de determinare a dioptriilor, deși peste 50% din români au nevoie de corecție.

"Vedem în rândul românilor o preocupare în creștere atât pentru domeniul fashion, dar și pentru un stil de viață mai sănătos. Cu toate acestea, preocuparea de a avea o vedere perfectă nu este încă la același nivel. Atât timp cât înțelegem că la birou folosim un anumit tip de încălțăminte, iar în timpul activităților sportive un alt tip, ar trebui să aplicăm și aceleași reguli cu ochelarii – să folosim ochelari noi, performanți și mai ales adaptați activităților diverse. În special cei ce depind de ochelari nu ar trebui niciodată să stea fară o pereche de rezervă. Este o investiție obligatorie, care face diferența", este de părere Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro. 

De șansa achiziției unei perechi noi de ochelari s-au bucurat peste 25.000 de români care au avut nevoie de o schimbare, ceea ce evidenţiază nevoia cetățenilor de a-şi schimba perechea veche de ochelari.

Problemele frecvente cu care se întâlnesc cel mai des purtătorii de ochelari

Acestea sunt problemele cele mai frecvente cu care se confruntă purtătorii de ochelari și pe care Lensa dorește să le conștientizeze prin programul “Rabla la ochelari”:

  • ruperea neașteptată a perechii vechi de ochelari, în condițiile în care nu există o altă pereche de rezervă
  • purtarea unor rame vechi și deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas și urechi
  • purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere încețoșată sau dureri de cap și amețeli
  • purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
  • aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul și personalitatea purtătorului

Lensa a realizat anul trecut peste 10.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează o depășire semnificativă a acestei cifre.

Consultațiile se pot programa online pe www.Lensa.ro și sunt realizate în cele 6 showroom-uri Lensa din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Craiova. 

Această activitate, care continuă și în 2020, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.

Cum alegem corect lentilele și ramele?

Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracție. Alegerea lentilelor pornește de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuții individuale cu specialiștii din showroom-urile Lensa.

Astfel, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumina albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).

Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen și Zeiss.

Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității, pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator).

Atât în showroom-ul Lensa, cât și pe www.Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.

Brandul românesc Lensa este deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șapte ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.

Din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere, Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro. În 2019, Lensa s-a bucurat de o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro.

related posts

Modifică setările cookies