Provocarea Mihaelei Bilic: ”Renunțați o lună la acest aliment! Veți slăbi, vă promit”


Medicul nutriționist Mihaela Bilic spune că este nevoie de un reglaj fin cât privește dieta pentru a scăpa de kilogramele în plus.

Tag-uri:

Mai precis, este suficient să renunțăm la un singur aliment pentru o perioadă mai lungă de timp și efectele nu vor întârzia să apară.

Nimic nu se compară cu mîncarea gătită când vine vorba de preparate echilibrate și sănătoase. Orice ai mânca gata ambalat dintr-un pachet sau orice pui la repezeală pe pâine din frigider are volum mic și multe calorii.

Orice poți mânca rece în picioare, în mașină sau în canapea, la televizor, îngrașă mai tare decât o farfurie de ciorbă sau de tocăniță. Pentru cei care vor să slăbească există chiar recomandarea să nu aibă la îndemână decât mâncare care trebuie gătită/încălzită/mâncată cu tacâmuri”, scrie Mihaela Bilic pe contul ei de Facebook.

Dar și gătitul ăsta poate fi o capcană dacă nu suntem atenți la ulei. Avem în tradițiile culinare uleiul ca și ingredient obligatoriu în orice preparat, totul începe cu “se pune ulei în cratiță”( La 100cal/lingura pot să vă spun că obiceiul ăsta ne “costa” silueta). Orice mâncare cu legume poate deveni bombă calorica în funcție de cât ulei conține, nu e nevoie să fie șnițel, chiftele sau pește prăjit ca să ne îngrășăm, o facem și cu un ghiveci care are ulei.

În Franța, pacienții obezi sunt obligați să asiste la o lecție de gătit în care nu se folosește ulei, tocmai pentru a vedea/simți ca gustul nu depinde de el. Cu sos de roșii, condimente și ierburi aromate se obțin preparate mai gustoase.

Vă provoc la o încercare: renunțați o lună la sticla de ulei de gătit și descoperiți ce gust are mâncarea fără el. Lăsați doar 1-2 linguri/zi de ulei crud, pus peste salate. Veți slăbi, vă promit!”, lansează provocarea medicul nutriționist Mihaela Bilic.

Foto: Facebook

FULLSCREEN
Provocarea Mihaelei Bilic: ”Renunțați o lună la acest aliment! Veți slăbi, vă promit”
  • /


related posts