Te ingrasi vazand cu ochii si nu intelegi de ce? Iata 6 obiceiuri care iti strica silueta si de care ar trebui sa scapi


Inainte sa te plangi ca te ingrasi inexplicabil, incearca sa iti raspunzi cat mai sincer la intrebarile de mai jos:


1. Cate ore pe zi stai jos?

"Corp de invidiat? Da, multumita noului program de sedentaritate! E grozav! Trebuie sa incerci si tu!"- niciodata nu ai auzit pe cineva spunand asa ceva. De ce? Fiindca e absurd: o persoana sedentara nu are tonusul uneia active. Totusi, daca esti obligata sa stai nemiscata multe ore la birou, ai grija ca in timpul liber sa mergi cat mai mult pe jos si sa ai o dieta sanatoasa.

2. Beneficiezi de destula odihna?

Programul la lucru poate fi extrem de stresant: multa munca si putina relaxare. Din pacate, unul dintre motivele pentru care te ingrasi este deprivarea de somn. Cu cat dormi mai putin, cu atat ai sanse mai mari sa cedezi tentatiilor. In acest fel, in loc sa optezi pentru ceva sanatos, cum ar fi un fruct, te repezi la dulciuri.

3. Preiei obiceiurile proaste ale colegilor?

E pauza de masa. Nu ti-ai adus nimic deoarece nu ai avut timp si ai zis ca iti cumperi ceva acolo. Odata ajunsa la serviciu, observi in dreapta si-n stanga numai mancare nesanatoasa. Usor, usor, ca sa nu iesi in evidenta la noul loc de munca, renunti la salata pe care ti-ai propus sa o cumperi si te "integrezi" in grup, ciugulind si tu niste fursecuri.

4. Porti haine largi?

Din moment ce te-ai angajat la o firma serioasa, este clar ca ai renuntat la colanti si la fustele mulate. Totusi, aceasta poate sa nu fie cea mai fericita alegere. Pantalonii "office" si rochiile drepte in forma de "A" sunt, intr-adevar, elegante, insa ascund forma corpului. Acest lucru iti pacaleste modul in care iti percepi silueta. Solutia e simpla: cantareste-te constant si nu renunta de tot la imbracamintea mulata.

5. Mergi numai cu masina la serviciu?

Mersul pe jos, desi suna destul de banal, are un efect puternic asupra corpului tau. Gandeste-te ca doar mergand iti folosesti toti muschii. Cred ca aceasta este o motivatie destul de puternica ca sa te mai duci si pe jos la job.

6. Nu iti mai faci timp de sala?

 Prioritatile inainte! Chiar si asa, cateva minute pe zi iti poti rezerva pentru un mic workout. Nu trebuie ineaparat sa mergi la sala de forta sau la cardio, fiindca datorita tehnologiei de astazi poti beneficia de talentul celor mai buni instructori direct in intimitatea casei tale, pe internet. Succes!

related posts