Ce poti sa manaci fara sa iti faci probleme! Revizuieste lista alimentelor cu calorii negative!


Expresia “calorii negative” creeaza adesea confuzii. Multi isi inchipuie ca sunt alimente care nu contin deloc calorii. Gresit! Nutritionistii spun ca sunt, de fapt, alimente care consuma mai multe calorii pentru a fi digerate decat contin ele prin combinatia de nutrienti din compozitia lor. Prin urmare, nu ingrasa! Iata care sunt acestea!

 


Alimentele cu “calorii negative” contin 90% apa, putini carbohidrati, o cantitate mica de proteine si nu au deloc grasimi in compozitie. Sunt bogate in minerale si vitamine, iar valoarea lor energetica este cuprinsa intre 25-120 de calorii pe suta de grame. Aceste alimente au calorii negative numai daca sunt consumate crude. Daca sunt preparate isi pierd din proprietati, cu atat mai mult cu cat li se adauga alte ingrediente.

Lista legumelor cu calorii negative

Sparanghel, dovleac, brocoli, ceapa, salata de varza, conopida, morcovi, ardei, telina, ridichii, spanac, telina, cicoare, rosii, castraveti, gulii, vinete, chimen, usturoi
 
Lista fructelor cu calorii negative
Caise, portocale, mandarine, mure, coacaze, pepene, prune, clementine, grapefruit, capsune, zmeura, ananas, papaya.

Totusi, specialistii in nutritie nu recomanda o dieta bazata numai pe consumul acestor alimente. Dieta consta in faptul ca poti manca ORICAT VREI, dar numai din alimentele cu presupusele calorii negative. Teoretic, tinand aceasta dieta cu alimente cu calorii negative pierzi din greutate intr-un timp foarte scurt. Partea proasta este ca odata ce renunti la ea, revii destul de repede la greutatea initiala. Este o dieta extrem de greu de tinut, pentru ca te obliga sa mananci numai fructe si legume.
 

related posts