Loredana a petrecut o vacanță de neuitat în Thailanda, alături de fiica ei, Elena. Au ales în premieră ca destinație insula Koh Samui, un loc de care artista mărturisește că s-a îndrăgostit.

Pentru că au avut la dispoziție doar patru nopți, sejurul fiind condiționat de spectacole, filmări și repetițiile pentru cele două musical-uri ale sale, deplasarea a trebuit să fie cât de confortabilă și de relaxantă cu putință, fără conexiuni lungi și obositoare.

În acest sens, Loredana a ales cea mai rapidă și mai confortabilă variantă de a zbura de la București la Bangkok. Au călătorit la Business Class cu o companie aeriană până la Dubai și, de acolo, după o conexiune de doar două ore, au luat al zbor, călătorind la Business Class spre Bangkok, având scaune ce se transformă printr-o simplă apăsare de buton într-un pat la 180 de grade, fiecare dotat cu saltea moale, perne și pături călduroase.

„Am avut doar cinci zile la dispoziție, așa că era important să le trăim intens, fără a fi afectate de jet leg. De aceea am ales cea mai rapidă și confortabilă rută, de la București spre Thailanda. Am zburat până la Dubai, am avut o conexiune de doar două ore, și am continuat călătoria cu altă companie aeriană până la destinație. A fost un zbor de aproape șase ore, dintre care patru le-am petrecut dormind confortabil pe patul pliant, astfel că am ajuns în Bangkok pline de energie, după un somn odihnitor.

Ador vacanțele exotice în țările tropicale, pentru că doar aici găsesc Mangosteen, fructul meu preferat. La exterior arată ca o nucă, însă coaja se sparge ușor, iar miezul este alb, delicat și foarte gustos. Mi l-a recomandat cineva în India în urmă cu câțiva ani și a fost dragoste la prima…degustare. Este un puternic antioxidant, încetinește îmbătrânirea și are nu mai puțin de 30 de beneficii pentru sănătate.

În Thailanda mi-am început diminețile cu apă din cocos. Am descoperit lângă Avani Resort Samui o plantație de nuci de cocos și am mers acolo în fiecare zi pentru a face “piața”. Apa de cocos este foarte sănătoasă, iar ulterior îmi place să mănânc scobesc nuca pentru miez. Aș putea trăi doar cu nucă de cocos, mangosteen și din când în când câte un pește proaspăt la grătar”, spune Loredana.

Shopping în Bangkok și meditație în Koh Samui

Vacanța în Thailanda a fost împărțită în două tipuri de experiență. Mai întâi au stat două zile în Bangkok, unde au trăit intens distracția oferită de vibranta metropolă asiatică. Au mers la shopping, au cumpărat mătăsuri colorate, haine tradiționale, creații ale designerilor locali, produse cosmetice coreene, au gustat din preparatele culinare din piețele de tip street food, au urcat pe terasele celor mai înalte clădiri din oraș, unde se află restaurante de lux și baruri care oferă o priveliște spectaculoasă asupra orașului.

Am mai fost la Bangkok, însă de această dată am ales cel mai nou hotel deschis în această metropolă incredibilă. Ne-am cazat într-un suite la Marriott Surawongse, locul perfect pentru a explora orașul. În timpul zilei, am colindat magazinele cu produse vestimentare tradiționale, ale unor designeri locali, precum și food market-urile, eu fiind o mare iubitoare a bucătăriei tradiționale thailandeze”, spune Loredana.

După două zile petrecute în Bangkok, Loredana și Elena au luat un zbor intern și au ajuns, după o oră, pe insula Koh Samui, pentru trei zile de relaxare pe plaja cu nisip fin. De această dată s-au bucurat de liniște, de natură, iar artista a avut ocazia să mediteze în liniște și să se plimbe pe nisipul fin admirând cele mai frumoase apusuri de soare.

“A fost pentru prima dată când am ajuns pe insula Koh Samui. Știam că, spre deosebire de Phuket, care e foarte comercială și aglomerată, Samui este pentru cei care vor mai multă relaxare, liniște, să se bucure de natură și de locurile exotice, retrase ale insulei.

Ne-am cazat la Avani Samui, un resort retras, în sudul insulei, unde se află o lagună liniștită. Este un loc unde te simți conectat cu natura. Resortul este minimalist, cu vile retrase, printre palmieri și vegetație luxuriantă. De pe plaja resortului am luat într-o zi o barcă tradițională thailandeză, iar căpitanul ne-a dus pe o insulă paradisiacă, izolată, cu nisip alb și fin și apă limpede, ca de cristal.

A fost superb, ne-am bucurat de minunățiile pe care ni le oferă natura și de energia specială a locului. Într-o seară am mers până în zona centrală a insulei unde se află multe restaurante și cluburi, și ne-am bucurat de viața de noapte colorată a locului”, povestește Loredana.

După trei zile petrecute în Koh Samui, artista și fiica ei au luat zborul intern spre întoarcere în Bangkok, de unde s-au îmbarcat pentru a se întoarce acasă.

Pe Loredana o puteți vedea duminica în show-ul Cântă acum cu mine

• Loredana Groza, concediu de vis în Thailanda alături de fiica sa, Elena. Cum au petrecut cele două și ce au ales să facă în concediu